اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی خبر داد:

آخرین خبر از بازی شهرداری تبریز با صبای قم

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: احتمال لغو بازی شهرداری تبریز با صبای قم کم‌تر از 10 درصد است.

آخرین خبر از بازی شهرداری تبریز با صبای قم

 رضا تقیون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در جلسه هماهنگی این بازی که شب گذشته در حضور ناظر فدراسیون، ناظر بازی، نمایندگان نیروی انتظامی، سازمان ورزش و جوانان، هیئت فوتبال استان و سرپرستان دو تیم در هتل شهریار برگزار شد، تصمیم به برگزاری این بازی گرفته شد.

وی در پاسخ خبرنگار فارس مبنی بر اینکه وضعیت جوی شب گذشته و حال حاضر کاملا متفاوت است، تصریح کرد: من هم تصدیق می‌کنم که زمان این جلسه شدت بارش برف به این حد نبود، اما با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر ادامه این شرایط  در 24 ساعت آینده، نظر بر این است که این بازی به تعویق نیفتد و برگزار شود.

تقیون در مورد کیفیت زمین اظهار کرد: چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) با کاور محافظت شده که یک ساعت پیش از بازی این کاور جمع‌آوری می‌شود و میدان مسابقه همانند بازی تراکتورسازی با سپاهان از کیفیت مطلوبی برخوردار خواهد بود.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: راه‌های منتهی به ورزشگاه یادگار امام(ره) قطعا توسط عوامل وزارت راه و شهرداری تبریز بازگشایی شده و مشکلی از بابت تردد وجود نخواهد داشت.

از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور ساعت 15 امروز تیم شهرداری تبریز میزبان صبای قم است.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول