اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سه مرحله صورت گرفت

اعزام 45 هزار همدانی به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از اعزام 45 هزار نفری راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب طی سه مرحله خبر داد.

اعزام 45 هزار همدانی به مناطق عملیاتی جنوب

عبدالرضا آزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه مرحله دوم اعزام راهیان نور در همدان از نیمه دوم اسفند سال 90 با اعزام دانشجویان دانشگاه‌های استان به مناطق عملیاتی جنوب آغاز شد، اظهار داشت: در این مرحله که 15 روز به طول انجامید 6 هزار نفر از دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گفته وی، دانشجویان اعزامی به مناطق جنوب، از مشهد شهدای ایران و یادمان‌های شلمچه، اروندکنار، طلایه، هویزه و فتح‌المبین بازدید کردند و همچنین در قرارگاه مرکزی راهیان نور از نزدیک رزمایش "ستارگان زمینی" که روایتی از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود را به نظاره نشستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مرحله سوم راهیان نور از 29 اسفندماه سال گذشته آغاز شد، عنوان کرد: در این مرحله قریب به 15 هزار نفر از اقشار مختلف مردم و از همه شهرستان‌های استان همدان در قالب 25 کاروان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی عنوان کرد: کاروان‌های اعزامی در مرحله سوم راهیان نور، با بازدید از یادمان‌های شهدا، نمایشگاه‌های برپا شده و مشهد شهدای گمنام ایران، از نزدیک در جریان فداکاری ایثارگران سرافراز در هشت سال دفاع قرار می‌گیرند.

آزادی با بیان اینکه مرحله سوم اعزام راهیان نور همدان به مناطق عملیاتی تا 20 فروردین‌ماه جاری ادامه خواهد داشت، متذکر شد: مجموعاً در طی سه مرحله از اعزام کاروان‌های راهیان نور استان همدان به مناطق عملیاتی جنوب 45 هزار نفر از دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردمی اعزام می‌شوند.

این مسئول در پایان سخنان خود اذعان داشت: به طور کل می‌توان گفت به همراه 45 هزار نفر زائر مناطق عملیاتی جنوب کشور، قریب به 250 نفر راوی و 200 نفر روحانی نیز در راستای بیان وقایع و پاسخ به سئوالات و شبهات زائران حضور دارند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول