اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد

بهره‌مندی 200 هزار مسافر از خدمات امدادگران گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از بهره‌مندی بالغ بر 200 هزار نفر مسافر نوروزی از خدمات امدادگران این جمعیت در استان خبر داد.

بهره‌مندی 200 هزار مسافر از خدمات امدادگران گیلان

جمشید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت امدادرسانی و خدمات اسکان مسافران اظهار داشت: نیروهای امدادگر استان در نوروز امسال خدمات ارزنده‌ای ارائه دادند.

وی، افزود: امدادگران با بارش شدید برف در آغازین ساعات فصل بهار به مسافران در راه مانده خدمات ارائه کرده و برای اسکان آنها اقدام‌های لازم را انجام دادند.

این مسئول، از فعالیت یک‌هزار و 600 نفر نیروی داوطلب و امدادگر در نوروز امسال خبر داد و تصریح کرد: در نوروز امسال امداد جاده‌ای، هوایی، راهنمایی مسافران و... از جمله خدماتی بود که توسط امدادگران ارائه شد.

محمدی، برپایی چادرهای راهنمای گردشگری مسافری را از دیگر اقدام‌ها عنوان کرد و یادآور شد: از آغاز فعالیت ستاد تسهیلان نوروزی تاکنون بالغ بر 200 هزار نفر از خدمات امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان بهره‌مند شدند.

وی، با تصریح بر اینکه فعالیت هلال احمر در استان به لحاظ امکانات و نیروی متخصص انسانی مثبت است، ابراز داشت: در حال حاضر هلال احمر گیلان به عنوان یک جمعیت امدادی درجه یک و فعال در سطح کشور فعالیت دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان بیان داشت: با توجه به عملکرد مثبت جوانان توانمند و فعال عضو خود همواره جزو سازمان‌های پیشرو در بحث امداد و نجات استان و کشور مطرح بوده است.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر یار و یاور مردم در حوادث و بحران است، خاطرنشان کرد: تلاش برای نجات یک انسان افتخارآمیزترین لحظه زندگی یک فرد امدادگر عضو جمعیت هلال احمر است.

به گفته محمدی تاکنون بالغ بر 80 هزار و 250 بروشور و 73 هزار و 545 نقشه راه بین مسافران نوروزی در گیلان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در نوروز امسال 27 پایگاه برای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی و 29 پایگاه برای راهنمایی مسافران نوروزی با 31 دستگاه چادر در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول