اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای خدمات‌رسانی به مسافران انجام می‌شود

فعالیت شبانه‌روزی 2 هزار عضو هلال‌احمر در گلستان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر گلستان گفت: 2 هزار و 207 عضو جمعیت هلال احمر در ایام نوروز در استان فعالیت و خدمات درمانی و بهداشتی را به طور شبانه‌روزی به مسافران و گردشگران ورودی به استان ارائه می‌کنند.

فعالیت شبانه‌روزی 2 هزار عضو هلال‌احمر در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی ستاد دائمی تسهیلات سفر استان گلستان، قربان عباسی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا پایان ششم فروردین 1391 در استان گلستان 357 تصادف جرحی در استان به وقوع پیوسته که از این تصادفات 61 مجروح سرپایی، 283 اعزام به مراکز درمانی، 120 مراجع سرپایی و 138 اسکان اضطراری به جا مانده است.

وی تصریح کرد: این کمیته طرح ابتکاری راهنمایی مسافران را در ایام نوروز انجام می‌دهد که ماحصل آن توزیع 695 هزار و 139 بروشور بوده است.

عباسی ادامه داد: همچنین 463 هزار و 485 مسافر از راهنمایی‌های این کمیته بهره‌مند شدند و 7 هزار و 341 نفر نیز برای استفاده از نمازخانه مراجعه کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: کل عملیات امداد و نجات انجام شده در استان در طرح نوروزی 1391 تعداد 187 مورد بوده است که 676 حادثه‌دیده، 667 نجات یافته، 65 مصدوم، 50 انتقال به مراکز درمانی و 138 اسکان اضطراری را شامل می‌شود.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر گفت: این کمیته تمام راه‌های استان و حتی نقاط مرزی را با 65 پایگاه هلال احمر و چندین پایگاه اورژانس از صبح 25 اسفند سال 1390 تحت پوشش قرار داده است.

عباسی تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع برای این کمیته راهنمایی مسافران است و هلال احمر استان در ایستگاه‌های بین‌راهی طرح ارگونومی را اجرا کرده است.

وی در پایان اضافه کرد: جمع مسافرین ورودی استان تا ششم فروردین 1391 تعداد 3 میلیون و 289 هزار و 403 نفر بوده که نسبت به سال قبل 15 درصد رشد یافته است.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول