اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

محورهای مواصلاتی فیروزکوه با دید فرابخشی نگریسته شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: شهرستان فیروزکوه و منطقه گدوک دارای حساسیت بالایی در زمینه بحران است و محورهای مواصلاتی آن باید با دید فرابخشی نگریسته شود.

محورهای مواصلاتی فیروزکوه با دید فرابخشی نگریسته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: در ایام نوروز دستگاه‏ها باید لیست برنامه‏ها و حوزه‏های محل حضور خود را مشخص و ماموریت‏های همه جانبه خود را اعلام کنند تا پیگیری‏های لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: ستاد نوروزی باید ماموریت‏های خود را به موقع ارائه دهد و اولویت‏ها را بر جاده‏های اصلی بگذارد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه بیان کرد: باید نواقص و زیرساخت‏ها شناسایی و نقاط ضعف حوزه‏های بحران را برطرف کنیم و بحران‏های گذشته را تجربه‏ای برای رفع کاستی‏ها در آینده قرار دهیم.

افشارنادری گفت: دیواره چوبی حایل منطقه گدوک باید به زودی نصب شود تا از ورود کولاک به جاده جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: دستگاه‏های دپو و راهداری باید کامل‏تر و مجهزتر شوند و باید به دنبال ایجاد ایستگاه‏های اسکان و رفاهی در جاده‏ها باشیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه بیان کرد: باید مسئولان استانی را از کمبودهای منطقه مطلع کنیم.

افشارنادری تاکید کرد: شهرستان فیروزکوه و منطقه گدوک دارای حساسیت بالایی در زمینه بحران است و محورهای مواصلاتی آن باید با دید فرابخشی نگریسته شوند.

وی گفت: فیروزکوه با توجه به موقعیت طبیعی خود به امکانات زیادی نیاز دارد زیرا راه‏های آن هموار نیست و 70 درصد راه‏های آن کوهستانی و صعب‏العبور است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: دستگاه‏هایی همچون شهرداری، سیمان فیروزکوه، تعاونی کامیون‏داران، صنف امدادرسانی خودرو بران و تمام دستگاه‏هایی که صاحب دستگاه‏ها و وسایل مکانیزه همچون لودر، کامیون و ... هستند باید خود را در این مواقع بحرانی دخیل بدانند و با تعامل با اداره راه و ترابری امکانات خود را برای خدمت‏‎رسانی در اختیار بگذارند.

افشارنادری بیان کرد: در صورت لزوم اداره راه و ترابری می‏تواند برای درخواست امکانات، مکاتباتی را با شهرستان همجوار داشته باشد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول