اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

ورود بیش از 2 میلیون مسافر به استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از ورود بیش از 2 میلیون مسافر به استان زنجان از 25 اسفند ماه سال گذشته خبر داد.

ورود بیش از 2 میلیون مسافر به استان زنجان

ابوالفضل اجلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با روز ششم فروردین ماه سال جاری 300 هزار و 30 مسافر به استان زنجان وارد شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 324 هزار نفر با خودروی شخصی وارد استان شدند تصریح کرد: 2 هزار مسافر نیز از طریق قطار به استان زنجان مسافرت کرده‌اند.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به ورود 4 هزار و 280 مسافر از طریق اتوبوس به استان زنجان ادامه داد: مسافرت هوایی در استان در ششمین روز از فروردین ماه سال جاری گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه 4 هزار و 448 نفر در مراکز اقامتی دائمی استان اقامت یافتند تصریح کرد: بسیاری از هموطنان نیز در منزل اقوام و خویشان خود اسکان یافته‌اند.

اجلی با اشاره به بازدید از 24 مورد واحدهای پذیرایی بین‌راهی در استان زنجان تصریح کرد: از هشت مرکز اقامتی از جمله هتل‌ها و مهمانپذیرها نیز دیروز بازدید شده است.

وی از بازدید از 18 مورد اسکان موقت در استان زنجان خبر داد و گفت: بازدیدهای اداره کل تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به بازدید 3 هزار و 850 نفر از بنای گنبد سلطانیه یادآور شد: 10 هزار و 85 نفر نیز از بنای تاریخی رختشوی‌خانه نیز بازدید کردند.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 300 مسافر نیز از موزه مردان نمکی زنجان بازدید کردند خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم تا آخر تعطیلات از سوی اداره کل انجام شده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول