اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش:

750 هزار گردشگر وارد آبپخش شدند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: از یکم تا ششم فروردین ماه سال جاری 750 هزار گردشگر وارد آبپخش شدند.

750 هزار گردشگر وارد آبپخش شدند

مصطفی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: آبپخش دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار خوب و ارزشمندی است و در چند سال گذشته شاهد تقویت و توسعه زیرساخت‌های منطقه بوده‌ایم.

وی افزود: در جذب گردشگر موفقیت‌های خوبی داشته‌ایم و بر اساس آخرین آمار تا پایان روز ششم فروردین ماه حدود 750 هزار گردشگر وارد این منطقه شده‌اند.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از 50 گردشگر خارجی که عمدتاً از اروپا و آسیای میانه هستند نیز از جاذبه‌های گردشگری و به ویژه از نخلستان‌های زیبای آبپخش بازدید داشته‌اند.

رضایی تصریح کرد: در تامین امنیت و سلامت مهمانان تلاش مضاعفی داشته‌اند و شاهد تلاش شبانه‌روزی مرکز بهداشتی درمانی آبپخش و نیروهای انتظامی هستیم.

این مسئول عنوان کرد: شهرداری در ساماندهی مسافران و به ویژه در بحث اسکان اقدامات ارزنده‌ای صورت داده و انتظار داریم مورد توجه مهمانان قرار گرفته باشد.

وی اذعان داشت: افرادی را به عنوان راهنما در مراکز مهم و توریستی قرار داده‌ایم و به فضل خدا در جلب رضایت مهمانان داخلی و خارجی موفق بوده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی آبپخش متذکر شد: تیم‌های امدادی متعددی در راه‌ها و مراکز مختلف بخش مستقر هستند و به ویژه جمعیت هلال‌احمر در خدمات‌رسانی به مسافران عملکرد مطلوبی داشته است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول