اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر عالی ستاد تسهیلات سفرهای کشور:

خراسان شمالی می‌تواند مقصد گردشگری کشور باشد

خبرگزاری فارس: ناظر عالی ستاد تسهیلات سفرهای کشور تأکید کرد: خراسان شمالی توانمندی تبدیل به استان هدف گردشگری کشور را دارد.

خراسان شمالی می‌تواند مقصد گردشگری کشور باشد

نادر زینالی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از بازارچه‌های صنایع دستی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیار گردشگری در این استان وجود داشته که صرفاً بخشی از آن به مسافران معرفی شده است.

وی با اشاره به موقعیت خاص خراسان شمالی و قرار گرفتن در دو قطب زیارتی و سیاحتی کشور افزود: این استان در مسیر تردد مسافران و زائران قرار داشته و توانایی ارتقا به استان هدف گردشگری را دارد.

زینالی بر تأمین زیرساخت‌های گردشگری در این استان به منظور توسعه این بخش تأکید کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون 47 درصد از زائران بارگاه علی بن موسی‌الرضا (ع) از این استان گذر کرده‌اند، گفت: نظم و انضباط خاصی در ستاد تسهیلات نوروزی استان وجود داشته که نشان از برنامه ریزی مدیران این ستاد دارد.

ناظر عالی ستاد تسهیلات سفرهای کشور سفر یک میلیون و 400 هزار مسافر نوروزی به استان را مورد اشاره قرار داد و افزود: اگر بخواهیم این آمار را تحلیل کنیم باید یک مدیریت بحران تشکیل که این خیل عظیم زائران را کنترل و خدمات دهی به آنان را ساماندهی کند.

وی اظهار داشت: البته با فعالیت‌های در خور شأن ستاد تسهیلات نوروزی، خدمات لازم در اختیار مسافران نوروزی امسال استان چه در بخش اسکان، سوخت و چه خدمات امدادی قرار گرفت.بر همین اساس طی بازدیدها از خدمات ارائه شده به مسافران در استان، میزان خدمات دهی را در حد مطلوب دیدم.

ناظر عالی ستاد تسهیلات سفرهای کشور به منظور بازدید از فعالیت‌های ستاد تسهیلات نوروزی استان به خراسان شمالی سفر کرده بود.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول