اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون والیبال:

المپیک شاهرگ حیاتی والیبال است

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: المپیک شاهرگ حیاتی والیبال است.

المپیک شاهرگ حیاتی والیبال است

سعید درخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: المپیک شاهرگ حیاتی والیبال است و برای حضور در آن با تمام توان می‌کوشیم.

وی افزود: بعد از پایان لیگ برتر که با قهرمانی کاله مازندران کارنامه آن بسته شد، تیم ملی اردوی خود را با حضور ملی‌پوشان به صورت کامل زیر نظر خولیو ولاسکو آغاز می‌کند.

درخشنده تصریح کرد: در لیگ برتر 90 فشردگی را در لیگ برتر احساس کردیم که این فشردگی به سود تیم ملی نبود و تعدادی مصدوم را به این تیم تحویل داد.

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی چند هفته گذشته آغاز شده بود، گفت: به دلیل مسابقات گزینشی زیرگروه المپیک 2012 لندن مجبور شدیم لیگ برتر را با فشردگی و هفته‌ای دو بازی برگزار کنیم.

دبیر فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: هدف همه ما تلاش برای انتخاب افراد کارآمد برای تیم ملی و حضور هرچه موفق‌تر از مسابقات گزینشی المپیک و صعود به این دوره از رقابت‌های معتبر دنیا است زیرا المپیک شاهرگ حیاتی والیبال است و برای حضور در آن با تمام توان می‌کوشیم.

درخشنده ابراز داشت: هفته‌ای دو بازی در دنیا مرسوم است و هدف اصلی دیگر ما غیر از المپیک شرکت در لیگ جهانی والیبال است، وقتی به لیگ جهانی رفتیم در این لیگ طی سه روز دو بازی سخت با تیم‌های مطرح دنیا نظیر برزیل، آرژانتین، ایتالیا و مجارستان خواهیم داشت که باید خود را در آن شرایط قرار دهیم.

وی با تاکید اینکه صدمات بیشتر بازیکنان لیگ برتری به سالن‌های غیراستاندارد کشورمان بر می‌گردد، اذعان داشت: برخی از شهرهای ما سالن‌هایی دارند که کف آنها سیمان است ولی سالن آمل پارکتش معلق بوده و شرایط مطلوبی دارد اما روی این پارکت باید کف‌پوش 8 میلی‌متری گرفلور باشد که سطح سالن را بیشتر استاندارد می‌کند.

انتهای پیام/ح20/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول