اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/مصاف صبای قم و شهرداری تبریز/

اسلامی: پیروزی دور رفت را تکرار می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: پیروزی دور رفت برابر شهرداری تبریز را تکرار می‌کنیم تا همچنان تیم صعودکننده در رده‌بندی لیگ برتر باشیم.

اسلامی: پیروزی دور رفت را تکرار می‌کنیم

عبدالکریم اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با ابراز رضایت از شرایط موجود تیم صبای قم اظهار کرد: در دیدار رفت برابر شهرداری تبریز شرایط خوبی داشتیم و این هفته نیز در وضعیتی بسیار مناسب و قدرت به مراتب بیشتری برابر حریف به میدان خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه هدفمان در این بازی کسب هر سه امتیاز دیدار خارج از خانه مقابل شهرداری تبریز است تصریح کرد: بازی این هفته مقابل شهرداری برای ما بسیار تعیین‌کننده است و امیدواریم با پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار را به پایان برسانیم.

این مهاجم که در این فصل برای نخستین بار با پیراهن صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور یافته است افزود: در دیدار این هفته برابر تیم شهرداری تبریز قطعا بسیار خوب بازی خواهیم کرد تا توانایی خود را به خوبی نشان دهیم.

وی تصریح کرد: ما به این دیدار حساس خارج از خانه از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به دید یک مسابقه بسیار مهم نگاه می‌کنیم و به همین دلیل می‌خواهیم همانند بازی خانگی دور رفت، هر سه امتیاز بازی را در خانه حریف کسب کنیم.

اسلامی بیان کرد: تیم ما در این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور بازی‌های بسیار خوبی انجام داده است زیرا بازیکنان هماهنگ و با تجربه‌ای داریم که جوان‌ترهایی مانند من چیزهای زیادی از آنها یاد گرفته‌ایم.

وی با اشاره به شرایط تیمش در آستانه بازی مقابل تیم فوتبال شهرداری تبریز بیان کرد: در این هفته از آمادگی به مراتب بیشتری برخوردار هستیم زیرا بازیکنان انگیزه زیادی برای تکرار نتیجه بازی رفت و کسب سه امتیاز دارند.

مهاجم صبای قم با بیان اینکه برای بازی این هفته مصدومی نداریم تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم بهترین بازی خود را در این مسابقه برابر تیم فوتبال شهرداری تبریز برگزار کنیم تا با قدرت تمام و کسب پیروزی و سه امتیاز به کارمان پایان دهیم.

تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با کسب 42 امتیاز از 27 مسابقه در مکان پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است در حالی که اختلاف صبا با تیم چهارم دو امتیاز است و با تیم صدرنشین یعنی سپاهان اصفهان نیز 13 امتیاز فاصله دارد.

تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز در دیداری از هفته یازدهم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 و 30 دقیقه روز پنج‌شنبه دهم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول