اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

77 اثر تاریخی نیر مملو از گردشگران بهاری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: 77 اثر تاریخی و جاذبه‌های دیدنی شهرستان نیر این روزها مملو از مسافران و گردشگران بهاری است.

77 اثر تاریخی نیر مملو از گردشگران بهاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحمید عباداللهی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در شهرستان نیر اظهار داشت: این شهرستان به عنوان مبدا ورود مسافران از غرب استان اردبیل روزانه شاهد ورود خیل مسافران و گردشگرانی است که قصد لذت بردن از جاذبه‌های دیدنی این شهرستان را دارند.

وی منطقه بکر گردشگری بولاغلار را از زیباترین موهبت الهی به این شهرستان توصیف کرد و افزود: این منطقه که به عنوان منطقه نمونه گردشگری شهرت یافته است در سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری‌های مناسب به نقطه‌ای از رشد رسیده که گردشگران در فصول مختلف به ویژه ایام بهار و تابستان از مناظر طبیعی این منطقه لذت می‌برند.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان نیر آثار طبیعی و جاذبه‌های گردشگری نیر را پل تاریخی قرمیزی کورپی، کاروانسرای شاه عباس، بقعه کورائیم، آبگرم بورجلو و قینرجه، دژ گلستان، دهکده گردشگری سبلان، قلعه بوینی یوغون و سد مخزنی یامچی اعلام کرد.

عباداللهی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز بیش از هزاران گردشگر به این منطقه ورود پیدا کرده و از زیبائی‌های آن استفاده می‌کنند.

فرماندار نیر از افزایش مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته در این شهرستان خبر داد اضافه کرد: مجموعه گردشگری این شهرستان با تمام امکانات آماده خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی است.

عباداللهی بر برخورد مطلوب و محترمانه با مردم و مهمانان از سوی مسئولان به خصوص از سوی عوامل انتظامی و راهنمائی و رانندگی و همچنین بر جلوگیری از هرگونه حفاری‌های غیرمجاز در این ایام تاکید کرد.

رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیر هم در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: موزه این شهرستان واقع در میدان بسیج به صورت رایگان برای بازدید عموم باز و دایر می‌باشد.

ایرج سپیدکار افزود: برای راهنمای مسافران نوروزی تعداد دو چادر راهنمای مسافران و یک کیوسک اطلاع‌رسانی گردشگری آماده خدمات می‌باشند و تعداد زیادی اقلام فرهنگی و پرورشی و نقشه در این محل‌ها توزیع می‌گردد.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول