اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ایلام:

گردشگران توسط هواپیمای سبک از فراز ایلام بازدید می‌کنند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان ایلام گفت: گردشگران توسط هواپیمای سبک از فراز ایلام بازدید می‌کنند.

گردشگران توسط هواپیمای سبک از فراز ایلام بازدید می‌کنند

علی قاسم‌‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مسافران و گردشگران می‌توانند در صورت تمایل، شهر ایلام را از ارتفاع چند هزار متری ببینند.

وی ادامه داد: این دستگاه اجرایی با همکاری بخش خصوصی برنامه‌های متنوعی را برای گردشگران و مسافران نوروزی به استان ایلام تدوین کرده است.

این مسئول اضافه کرد: تور هوایی یکی از برنامه‌های تدوین شده این دستگاه اجرایی در طول ایام نوروز در استان تاریخی و با تمدن ایلام است.

قاسم‌پور تصریح کرد: گردشگران و مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز بصورت فوق‌العاده می‌توانند از تورهای هوایی در ایلام استفاده کنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام متذکر شد: در مجموع 15 پرواز در روز‌های گذشته برای گردشگران انجام شده است.

وی در پایان اذعان داشت: این پروازها با هواپیماهای فوق سبک دو نفره و توسط بخش خصوصی زیرنظر ستاد انجام شده که همچنان این برنامه در ایلام ادامه دارد.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول