اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد تسهیلات نوروزی البرز خبر داد

تردد 167 هزار خودرو از استان البرز طی یک روز

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته حمل و نقل، ترافیک و خدمات جاده‌ای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان البرز اعلام کرد:‌ تنها در روز 167 هزار خودرو در این استان تردد کردند.

تردد 167 هزار خودرو از استان البرز طی یک روز

رحمت‌الله شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برای اجرای هر چه بهتر طرح‌های نوروزی در البرز و خدمات‌رسانی به مردم به ویژه میهمانان استان، چندین دستگاه حضوری فعال و شبانه‌روزی داشتند.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی، راهداری، نهادهای امدادی و پزشکی مانند هلال احمر و فوریت‌های پزشکی و بالاخره سازمان‌های مسئول در حوزه حمل و نقل تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی مناسب به مسافران نوروزی انجام دادند.

* سفر امن و همراه با نشاط هدف مدیریت استان البرز است

این مسئول با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های مختلف استان البرز به ویژه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، ایجاد فضای امن همراه با شادابی و نشاط برای مسافران نوروزی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دادند، گفت:‌ برای تحقق این هدف شاهد تلاش شبانه‌ریزی مدیران و ماموران این دستگاه بودیم و مردم نیز رضایت خود را اعلام کرده‌اند.

شعبانی متذکر شد: کاهش تصادفات جاده‌ای و به واسطه آن کاهش خسارات مالی و جانی در جاده‌های استان البرز تنها یکی از دستاوردهای مهم ستاد تسهیلات نوروزی در زمان اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه استان البرز جزو مناطقی است که پذیرای بیشترین مسافران نوروزی بود،‌ گفت: وجود چند راه مهم کشور به ویژه جاده کرج – چالوس موجب شد که بسیاری از مسافران نوروزی میهمان البرزی‌ها باشند.

مسئول کمیته حمل و نقل، ترافیک و خدمات جاده‌ای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان البرز ادامه داد: به عنوان نمونه تنها در یک روز یعنی پنجم فروردین که مسافران مرحله نخست سفرهای نوروزی در این روز به مقصد باز می‌گردند، 167 هزار و 171 خودرو از جاده‌های استان البرز عبور کردند.

شعبانی بیان داشت: حجم اصلی این تعداد خودرو در محور کرج – چالوس تردد داشتند که به همین دلیل شاهد ترافیک سنگین در این جاده طی روز پنجم فروردین بودیم.

این مسئول ادامه داد: همچنین محور کرج – قزوین که در نهایت متصل به استان‌های شمالی و شمال غربی کشور می‌شود در این روز شاهد حضور چندین هزار خودرو بود.

* تردد بیش از 120 هزار مسافر با اتوبوس در استان البرز

وی عنوان کرد: همچنین در این روز بیش از 120 هزار مسافر نیز که در میان آنها شهروندان البرزی نیز حضور داشتند با اتوبوس و از طریق پایانه‌های مسافربری رسمی در استان البرز تردد کردند.

مسئول کمیته حمل و نقل، ترافیک و خدمات جاده‌ای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان البرز خاطرنشان کرد: این در حالی است که حدود 10 هزار نفر نیز در روز پنجم فروردین به وسیله قطار وارد استان البرز شده و میهمان مردم این استان بودند.

شعبانی در پایان تاکید کرد: با توجه به آغاز مرحله دوم سفرهای نوروزی، استان البرز آمادگی کاملی برای پذیرایی از مسافران نوروزی را دارد.

انتهای پیام/ن۲۰/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول