اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شهرداری صورت گرفت

برپایی 8 سفره هفت سین در شهر کرمان

خبرگزاری فارس: شهرداری کرمان‌ هشت سفره هفت سین را در پارک‌ها و حوالی اماکن تاریخی این شهر‌ برپا کرده است.

برپایی 8 سفره هفت سین در شهر کرمان

محمدمهدی افضلی سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: شهرداری کرمان‌ هشت سفره هفت سین را در پارک‌ها و حوالی اماکن تاریخی این شهر‌ برپا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در کنار این سفره‌ها، برنامه‌های شاد و مفرح مختلف از جمله کارناوال نهنگ از سوی شهرداری کرمان برگزار می‌شود، بیان داشت: کارناوال سیار نهنگ با همراهی "عمو نوروز" و "حاجی فیروز" به اجرای برنامه‌های شاد هنری می‌پردازد.

افضلی‌ به برگزاری جنگ‌های شادی در مجموعه پردیسان قائم توسط شهرداری کرمان اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات شاد برای خردسالان هر عصر از ساعت چهار و 30 دقیقه تا شش و 30 دقیقه در مجموعه پردیسان قائم از دیگر اقدامات شهرداری کرمان در ایام نوروز است.

وی برگزاری تورهای رایگان کرمان‌گردی از محل پارک مطهری به اماکن تاریخی و گردشگری را از دیگر اقدامات شهرداری کرمان برشمرد.

افضلی تصریح کرد: شهرداری کرمان همچنین در ارائه خدمات اسکان برای مسافران نیز پارک‌هایی را در سطح شهر آماده‌سازی کرده که از آن جمله می‌توان به پارک‌های مسافر و شهید باهنر اشاره کرد. در ایام نوروز به ابتکار معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان در پارک‌های شهید مطهری، شهید باهنر، شورا و پردیسان قائم نمازهای جماعت برگزار می‌شود.

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی کرمان‌ ابراز داشت: شهرداران مناطق نیز با نصب تابلوهای راهنما در سطح شهر در راهنمایی مسافران، نقش مؤثری را ایفا کرده‌اند.

وی به نصب بیلبوردها و تابلوهای مزین به تصاویر مرتبط با ایام نوروز اشاره کرد و گفت:‌ این اقدام در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهر نقش به سزایی داشته است.

افضلی با تقدیر از تلاش‌های شهرداری‌های مناطق چهارگانه کرمان در زیباسازی شهر‌ به ویژه پارک‌ها و معابر و نیز ارائه خدمات به مسافران نوروزی‌ ابراز داشت: همکاری‌های شهرداری مرکز، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول