اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر عالی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کشور:

پذیرایی از مسافران نوروزی در البرز مطلوب است

خبرگزاری فارس: ناظر عالی ستاد تسهیلات نوروزی کشور از نحوه پذیرایی و امکانات فراهم شده برای مسافران نوروزی در استان البرز ابراز رضایت کرد و گفت: پذیرایی از این مسافران در البرز مطلوب است.

پذیرایی از مسافران نوروزی در البرز مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، منوچهر امیرفیروزکوهی عصر روز جمعه به صورت سرزده از پایگاه‌ها و مقرهای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان البرز بازدید کرد.

وی در این بازدید اظهار داشت: با توجه به اینکه استان البرز یک استان نوپا است، تمهیدات پیش‌بینی شده و خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی و البرزنشینان در حد بسیار قابل قبولی بود.

وی با اشاره به بسته‌های فرهنگی، کتاب‌ها، نقشه‌ها و بروشورهای توزیع شده میان مسافران نوروزی گفت: این بسته‌ها دارای اطلاعات کامل و مناسبی بود که به خوبی نقاط گردشگری و خدماتی استان را برای مسافران نوروزی تشریح می‌کرد.

ناظر عالی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کشور تعامل بین کمیته‌ها و بخش‌های مختلف با ستاد را مطلوب ارزیابی کرده و اظهار داشت: شور و علاقه جوانان در ستاد تسهیلات نوروزی استان البرز که با نیت جلب رضایت مسافران به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمت به مردم فعالیت می‌کنند، قابل تقدیر است.

لازم به توضیح است،‌ فیروزکوهی از پایگاه حافظ در ابتدای جاده چالوس و مقر اصلی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی واقع در اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز بازدید کرد و با حضور تعدادی از معاونان و مسئولان این ستاد به بررسی مشکلات و مسائل مربوط پرداخت.

علی عبادی جانشین ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان البرز نیز در ادامه از بازدید تعدادی از معاونین و مسولان اداره‌کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان البرز از واحدهای اقامتی، پذیرایی و اماکن اسکان استان البرز خبر داد و گفت: این بازدیدها به صورت مستمر تا پایان کار ستاد همه روزه توسط گروه‌های بازرسی انجام و با واحدهای متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول