اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

شهدای پاسدار کردستان شهدای امنیت و عزت هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در دیدار با خانواده شهدای پاسدار سال گذشته کردستان، از آنان به عنوان شهدای عزت و امنیت یاد کرد.

شهدای پاسدار کردستان شهدای امنیت و عزت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در این دیدارها از شهدای سال 90 شهرستان قروه که در مقابله با ایادی استکبار در منطقه غرب و شمال‌غرب کشور به شهادت رسیدند به عنوان شهدای عزت و امنیت یاد کرد.

اوایل مرداد ماه سال گذشته 5 نفر از پاسداران سپاه بیت‌المقدس کردستان در اشنویه آذربایجان غربی در درگیری با گروهک ضدانقلاب پژاک به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: آنان که رفتند حسینی بودند و جهادی علی‌وار کردند و بازماندگان شهدا هنری زینبی دارند تا زیبایی حضور شهدا را بر چشمان ناباور خودباختگان به تصویر بکشند.

وی در ادامه به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی، از سوی ولی امر مسلمین جهان اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری به عنوان چشمه‌سار هدایت کشورمان با بیان گرم، مشفقانه، آینده‌بینانه و مبتنی بر شناخت عمیق و دقیق از واقعیات صحنه زندگی مردم و نیازهای اساسی کشور و به اتکای مسئولیت سنگین هدایت و راهبری دولت و ملت، شعار برگرفته از شعور ایمانی و ایرانی سال 91 را  تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی قرار دادند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به  تشدید تحریم‌ها و ایجاد محرومیت‌ها و ممنوعیت‌ها همراه با تهدیدها و ارعاب‌ها از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران اشاره داشت و گفت: نامگذاری امسال به این نام از سوی رهبر معظم انقلاب  بیانگر این است که همه ملت ایران و ملت‌های مسلمان منطقه اقتدار اقتصادی ایران را در کنار اقتدار سیاسی، فرهنگی و نظامی آن در روند به ثمر نشستن حرکت‌های بیداری اسلامی منطقه یک پیش نیاز و ضرورت آن را در این مقطع حساس، مضاعف می دانند.

سردار رجبی تصریح کرد: به برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی ایران  مامن، پناهگاه و تصویر تمام‌نمای آینده جهان اسلام است که امسال و در ادامه حرکت جهاد اقتصادی، به عنوان یکی از گلوگاه‌ها و مولفه‌های اساسی در حل مشکل اقتصادی کشور و تضمین تحقق اهداف اقتصادی، موضوع تولید ملی و داخلی متغیر مهم و تعیین کننده‌ای به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: با عزم و همت بلند ملت ایران آخرین امیدهای دشمنان ایران نیز به یاس تبدیل و توهم آنان مبنی بر احتمال به شکست کشاندن انقلاب اسلامی از طریق فشارهای اقتصادی نیز همچون سایر اوهام و تخیلات باطل آنها با سیلی بیدار کننده ملت انقلابی ما از سرشان بیرون خواهد رفت.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول