اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور کاروان‌های راهیان نور شمال کشور صورت گرفت

گرامیداشت یاد شهدا و رزمندگان لشکر 25 کربلا

خبرگزاری فارس: کاروان‌های راهیان نور استان مازندران و گلستان با حضور در یادمان‌های دفاع مقدس یاد و خاطره رزمندگان لشکر25 کربلا را گرامی داشتند.

گرامیداشت یاد شهدا و رزمندگان لشکر 25 کربلا

به گزارش خبرگزاری فارس از مناطق عملیاتی خوزستان، کاروان‌های راهیان نور استان‌های شمالی کشور به صورت گسترده حضوری پرشور در مناطق عملیاتی خوزستان دارند و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان لشکر 25 کربلا را زنده کردند.

بر این اساس کارون‌های پرتعدادی از استان‌های شمالی کشور همزمان با روزهای نخستین سال91 در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان حضور یافته و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را زنده کردند.

بر اساس این گزارش، کاروان‌های راهیان نور نوشهر، محمود آباد، قائم شهر، بابلسر، بابل، آمل، ساری، نکا، لنگرود، استان گیلان، رودبار، بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه آمل، استان گلستان و اکیپ مستند سازان کربلای ایران از کانون بسیج هنرمندان کردکوی گلستان با زمزمه ذکرهای رزمندگان اسلام روزهای نخستین سال 91 را در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان گذرانده و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان را گرامی داشتند.

بر این اساس، کاروان‌های راهیان نور استان‌های شمالی کشور در حضور پررنگ و پرشور خود در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان یاد دلاورمردی‌ها و رشادت‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در این سرزمین مقدس گرامی داشتند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول