اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مادر شهید علی اسماعیلی:

بگویید مادران شهدا به وجود مقام معظم رهبری افتخار می‌کنند

خبرگزاری فارس: مادر شهید علی اسماعیلی گفت: شما خبرنگاران پیام مرا به آمریکا و اسرائیل و انگلیس برسانید و بگویید مادران شهیدان به وجود رهبرشان افتخار می‌کنند.

بگویید مادران شهدا به وجود مقام معظم رهبری افتخار می‌کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی خانواده‌های معظم شهدا در کنار گلزار شهدا حاضر شده و سفره هفت‌سین پهن کردند.

یکی قرآن تلاوت می‌کرد، یکی مزار پاک شهید را با گلاب شست‌وشو می‌داد و دیگری با پارچه‌ای که به دست گرفته بود قبور مطهر شهدا را از گرد و خاک پاک می‌کرد.

مادر شهید اسماعیلی را دیدم که در کنار سفره هفت‌سین بر تربت پاک علی شهیدش نشسته بود که از لابه‌لای چادرش مشاهده کردم دارد اشک می‌ریزد من لحظه‌ای در کنار مزار پاک علی اسماعیلی نشستم و پس از قرائت فاتحه با هم گفت‌وگو کردم گفتم چرا در این روز اول عید گریه می‌کنی گفت: من به خاطر علی زمان یعنی مقام معظم رهبری گریه می‌کنم که اگر ایشان را نداشتیم چه بر سر ما می‌آمد.

وی ادامه داد: شما خبرنگاران پیام مرا به آمریکا و اسرائیل و انگلیس برسانید و بگوید مادران شهیدان به وجود رهبرشان افتخار می‌کنند و ما تا قطره‌ای خون در بدن داریم پشت سر امام خود ایستاده‌ایم و لحظه‌ای به شما اجازه نخواهیم داد که به این نظام اسلامی، ولایت و رهبرمان آسیبی وارد کنید.

مادر شهید اسماعیلی افزود: ما مسلمان هستیم و اگر کشته بشویم می‌دانیم که چه راهی در پیش داریم و آن هم شهادت است ولی استکبار به خاطر پول است که می‌جنگد و این هیچ ارزشی ندارد و به همین خاطر است که مسلمان همیشه بر کفر پیروز است.

یک خانم جوان که در کنار مزار شهدای گمنام نشسته بود در پاسخ به اینکه چرا شهدای گمنام را برای نخستین روز سال انتخاب کرده‌اید گفت: من دعوت شده این شهدا هستم و این نخستین سالی است که من به اینجا آمده‌ام و در این جا فقط بوی عطر شهدا را حس می‌کنم و آمدن من به همراه چند تن از دختران موجب شد تا درس فرهنگ و ایثار را یاد بگیرم.

عباس خواجه‌زاده یکی از بسیجیان خورموجی نیز که در گلزار شهدا حضور داشت، نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: همان‌طور که امام شهدا فرمودند: شهدا و نام خوش‌نامی شهدا را در گمنامی یافتند بنده این مکان مقدس را به همراه خانواده انتخاب کرده‌ایم.

وی افزود: ما چه داریم غیر از شهدا و هیچ چیزی بالاتر از شهدا و امام شهدا نداریم شهدایی که خونشان، جانشان و تمام زندگیشان را دادند برای عزت، افتخار ما و امروز وظیفه ما حفاظت از خون شهدا است.

وی ادامه داد: امیدواریم شروع حرکت جهانی و بیداری اسلامی زمینه‌ساز حکومت حضرت امام زمان (عج) باشد و در این سال نو شاهد سقوط حکومت‌های ظالم در کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و... باشیم.

اصغر لاری‌دشتی یکی دیگر از خانواده شهدا نیز گفت: من خودم از خانواده شهدا هستم ولی شهدای گمنام را انتخاب کرده‌ام زیرا شهدای گمنام از همه شهدا مظلوم‌تر هستند و پدر و مادر ندارند که بر تربت این شهدا بیایند.

وی افزود: من افتخار می‌کنم که امروز در سلامت هستم و توانسته‌ام خودم را به این مکان مقدس برسانم زیرا این شهدا شفابخش فردای قیامت ما هستند.

لاری گفت: عزت، افتخار و سربلندی کشورمان از وجود شهدا، امام شهدا، تدابیر مقام معظم رهبری و ولایتمداری است.

یکی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس نیز گفت: ما هر چه داریم از وجود خون این شهدا و افتخار ما این است که زمانی در کنار این شهدا زندگی کردیم.

وی ادامه داد: ما باید قدر ولایت و رهبری را بدانیم و به ندای مقام معظم رهبری لبیک بگوییم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول