اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز صبح صورت گرفت

افزایش ترددها در سطح محورهای برون‌شهری استان همدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان همدان از افزایش ترددها در سطح محورهای برون‌شهری استان همدان از صبح امروز خبر داد.

افزایش ترددها در سطح محورهای برون‌شهری استان همدان

محمد خیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در ارتباط با وضعیت راه‌های استان همدان اظهار داشت: در حال حاضر از حجم ترافیکی که قبل از شروع سال جدید شاهد بودیم، مقداری کاسته شده است و اکنون شاهد ترافیک روانی در سطح معابر استان همدان هستیم.

وی با بیان اینکه همدان به عنوان قطب گردشگری در کشور محسوب می شود و مسافران نوروزی این شهر را برای گذران تعطیلات نوروزی خود بر می گزینند، عنوان کرد: از صبح امروز شاهد افزایش ترددها در سطح محورهای برون شهری استان همدان هستیم.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه همه راه های اصلی و فرعی استان همدان باز است، ابراز داشت: همکاران ما با همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز، در محل حضور دارند و با رانندگانی که سعی در ایجاد اختلال در آرامش دیگران دارند، برخورد جدی می کنند.

وی با بیان اینکه خودروی رانندگان متخلف در جاده ها برابر قانون توفیق می شود، گفت: اکثر تصادفات در طی چند روز گذشته ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده که منجر به واژگونی خودرو و بروز صدمات و خسارات مالی و جانی شده است.

خیری خاطرنشان کرد: توصیه ما به همه رانندگانی که در سطح جاده های کشور تردد دارند این است که قبل از آغاز سفر و شروع رانندگی استراحت لازم و کافی را داشته باشند و در حین رانندگی نیز توجه کافی به جلو و رعایت قوانین و مقررات را اعمال کنند.

وی در پایان در پاسخ به اینکه آمار کلی در کشور کاهش میزان تصادفات را به نسبت سال گذشته نشان می دهد، تصریح کرد: در استان همدان از زمان شروع طرح نوروزی تغییری در تصادفات نداشته ایم و آمار با سال گذشته یک سان است.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول