اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی استان البرز خبر داد

خدمات‌ 30 پایگاه اسکان به مسافران نوروزی در البرز

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات نوروزی استان البرز اعلام کرد: با پایان دور نخست سفرهای نوروز امسال، 30 پایگاه اسکان مسافران نوروزی در این استان به مردم خدمات‌رسانی کردند.

خدمات‌ 30 پایگاه اسکان به مسافران نوروزی در البرز

محمدرضا پوینده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ستاد تسهیلات نوروزی البرز دارای 11 کمیته بوده که یکی از مهمترین کمیته‌های ما مربوط به اسکان مسافران نوروزی است.

وی تصریح کرد: با فعالیت این کمیته 30 پایگاه برای اسکان مسافران در البرز در نظر گرفته شد که بیشتر پایگاه‌ها با همکاری آموزش و پرورش تأمین شده است، یکی از مهمترین وظایف کمیته اسکان، ایجاد فضای مناسب برای اسکان موقت مسافران نوروزی است که خوش‌بختانه در نخستین روز تعطیلات اقدام ارزشمندی توسط این کمیته انجام شد.

پوینده گفت: در روزهای نخست تعطیلات شاهد بارش برف سنگین در محورهای کوهستانی استان البرز بودیم که موجب شد بسیاری از خودروهای در حال تردد در مسیر کرج – چالوس و حتی کرج – قزوین گرفتار کولاک و برف شوند، در این زمان کمیته‌های امداد و نجات و هلال‌احمر وارد عمل شده و 65 مسافر گرفتار در برف و سرما را نجات داده و به نقاط امن منتقل کردند.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی استان البرز ادامه داد: در مرحله بعد مأموران کمیته اسکان اقدام به اسکان موقت این مسافران کردند که خوش‌بختانه این تلاش‌ها موجب شد که تمام مسافران گرفتار در جاده چالوس با سلامت کامل استان البرز را ترک کنند.

پوینده با بیان اینکه تاکنون بیش از یک هزار نفر از مسافران نوروزی در پایگاه‌های اسکان البرز پذیرایی شده‌اند، گفت: این تعداد در مرحله نخست سفرهای نوروزی که از بیست و پنجم اسفند تا چهارم فروردین انجام شد، مهمان استان البرز بودند.

پوینده تأکید کرد: خدمات‌ مناسبی به مسافران نوروزی مهمان استان ارائه و برای این مهم بیش از 200 اتاق خواب در 30 پایگاه اسکان تدارک دیده شده است، این امکانات تا پایان تعطیلات نوروزی در خدمت مسافران نوروزی خواهد بود.

پوینده با بیان اینکه از صبح روز ششم فروردین مرحله دوم سفرهای نوروزی آغاز می‌شود، گفت: کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی استان البرز به ویژه کمیته اسکان آمادگی دارد تا به مهمانان جدید البرز خدمات‌رسانی کنند.

وی در پایان تأکید کرد: خوش‌بختانه تا این لحظه هیچ مشکلی برای مسافران در استان البرز ایجاد نشده و با تلاش دستگاه‌های مختلف امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول