اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه استان تهران خبر داد

پیش‏بینی افزایش 10 درصدی سفرهای نوروزی در تهران

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پیش‏بینی افزایش 10 درصدی سفرهای نوروزی اهالی این استان در نوروز سال جدید خبر داد.

پیش‏بینی افزایش 10 درصدی سفرهای نوروزی در تهران

فریبرز واحدی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: نوروز امسال مناطق خوش آب و هوای حواشی پایتخت مقصد سفر تهرانی‏ها خواهد بود.

وی افزود: پیش‏بینی کارشناسان حوزه راه و شهرسازی استان تهران افزایش دست‏کم پنج درصدی و حداکثر 10 درصدی سفرهای نوروزی امسال ساکنان این استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تغییر رویکرد و ذایقه سفری تهرانی‏ها برای حضور در حواشی پایتخت سخن به میان آورد و افزود: علاقه مردم ساکن در پایتخت برای بازدید از مناطق و شهرهای حواشی تهران افزایش یافته است.

واحدی تصریح کرد: به نظر می‏رسد این گرایش تهرانی‏ها به مسافرت‏های کوتاه مناطق حاشیه‏ای از مسائلی نظیر رویدادهای بازار ارز و همچنین اوضاع ناپایدار جوی نشات می‏گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به بخشی از اقدامات نوروزی این اداره کل خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات پیش از ورود به ایام نوروز 91 می‏توان به تعویض تابلو و علائم رانندگی فرسوده و آسیب‏دیده اشاره کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، آشکارسازی نقاط پرحادثه، مرمت سامانه‏های روشنایی نواحی پرتردد و ... را می‏توان از دیگر اقدامات اداره‏کل راه و شهرسازی استان تهران برشمرد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول