اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اولویت سال ۹۱ برنامه‌های فارس قرار گرفت

توجه به فرهنگ نورانی نماز در سفرهای نوروزی

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز فارس گفت: در سال آینده توجه به فرهنگ نورانی نماز در اولویت برنامه‌ریزی مسؤلان این استان و دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی قرار دارد.

توجه به فرهنگ نورانی نماز در سفرهای نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید حسین ذوالانوار پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران غبارروبی مساجد بین راهی و تجهیز آن‌ها به امکانات گرمایشی و سرمایشی برای رفاه نمازگزاران و اعزام روحانی به بوستان‌ها برای برپایی اقامه جماعت را از تمهیدات این ستاد برشمرد.

وی اظهار داشت: تلاش برای اقامه نمازی پرشور و آکنده از اشتیاق و سرشار از معرفت، نویدبخش لحظات خاطره‌انگیز و لبریز از معنویت برای مسافران نوروزی است.

دبیر ستاد اقامه نماز فارس همچنین از توزیع 50 هزار جزوه آموزشی درباره فرهنگ نماز بین مسافران نوروز در سراسر استان فارس خبر داد.

وی گفت: این جزوات که توسط ستاد مرکزی اقامه نماز تهیه و چاپ شده است، شامل مهم‌ترین کار در پیام امام هشتم (ع)، جلوه‌هایی از نور خدا در نماز روح خدا و چگونه سلامت تن و روان خود را تضمین کنیم، است که مطالعه آن علاوه بر پربار کردن اوقات فراغت مهمانان نوروزی، آنان را با جلوه آسمانی و ملکوتی نماز آشنا می‌کند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول