اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع):

راهیان‌نور بازخوانی زندگی پرمخاطره نسل دوران دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) گفت: راهیان‌نور بازخوانی زندگی پرمخاطره نسل دوران دفاع مقدس برای مردم به‌ویژه نسل جوان است که می‌تواند چراغ راهی برای ما باشد.

راهیان‌نور بازخوانی زندگی پرمخاطره نسل دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری در جمع زائرین سرزمین‌های نور در پادگان شهید زین الدین اندیمشک گفت: یکی از موضوعاتی که همواره ما باید به آن توجه داشته باشیم، این است که گذشته را همچون آیینه برای آینده قرار دهیم.

وی اضافه کرد: اگر بخواهد این آیینه شفاف و زلال باشد نیاز است که میراث دوران گذشته با صداقت، امانت و فرهنگ آن زمان به نسل جدید منتقل شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع افزود: راهیان‌نور برای آن گذاشته شده است که بتواند صلابت‌ها، شجاعت‌ها، فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های مردان با اراده و بخش پر مخاطره تاریخ انقلاب را به نسل جوان منتقل کند.

وی ادامه داد: وقتی انسان در فضای جنگی قرار بگیرد قطعا خودش را با آرمان‌های انسان‌های مددگر منطبق می‌کند و در بین همه ولایت‌ها، ولایت خدا را پذیرفته و برای اعتلای حکومت خدا از مال و جان خود می‌گذرد.

اکبری گفت: کسانی که می‌خواهند راه شهدا را ادامه بدهند، باید در این راه قدم بگذارند و نسبت به مسیر شهدا معرفت لازم را پیدا کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) اظهار داشت: البته باید یادگاران ماندگار دوران دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌های ارزشمند آن دوران با استفاده از هنر روایتگری آن فرهنگ غنی را به نسل جوان منتقل کنند.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول