اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم:

خاطرات راهیان سرزمین‌های نور منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت: خاطرات زائران مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس توسط بسیج هنرمندان منتشر شده و به برگزیده‌ها نیز جوایزی تعلق خواهد گرفت.

خاطرات راهیان سرزمین‌های نور منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، علی روزبهانی با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: راهیان نور یکی از برنامه‌های تشکیلاتی بسیج است که به منظور آشنا ساختن نسل‌های دوم و سوم بعد از جنگ با مناطق جنگی جنوب و شهدا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تعریف مذکور، تعریفی ظاهری از برگزاری اردوی راهیان‌نور است در حالی که بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس به منظور آشنایی با جانفشانی‌های رزمندگان در شرایط مختلف زمانی و مکانی است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم عنوان داشت: هیچ برنامه فرهنگی و هنری به اندازه برگزاری اردوی راهیان‌نور تاثیر مثبت بر فضای عمومی جامعه نداشته است.

روزبهانی خاطر نشان کرد: جشنواره‌ها، همایش‌ها و یادواره‌های بسیاری در طول سال برگزار می‌شود اما هیچ یک از آنها نتوانسته است تاثیر مثبت اردوی راهیان‌نور را بر جا بگذارد.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان‌نور هر سال رونق بیشتری نسبت به سال قبل می‌یابد تصریح کرد: فضای معنوی حاکم بر این مناطق مانند گنجینه برای ما با ارزش است.

روزبهانی عنوان داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی، قرائت ادعیه و حضور روحانی در این کاروان‌ها بر غنا و ارزش این سفر می‌افزاید.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های مختلفی به منظور حفظ آثار روحی و معنوی پس از اردو نیز صورت می‌گیرد گفت: با ارائه دفترچه خاطرات به افرادی که در این اردوها شرکت می‌کنند از آنها خواسته می‌شود تا خاطرات خود از این سفر را ثبت کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه علی‌ابن‌ابیطالب (ع) گفت: این خاطرات جمع‌آوری و در پایان به کتاب تبدیل شده و به بهترین‌ها جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول