اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم قم در انتخابات مجلس نهم:

دولت از اردوهای راهیان‌نور حمایت کند

خبرگزاری فارس: منتخب مردم قم در انتخابات مجلس نهم گفت: مسئولین و دولت باید از اردوهای راهیان‌نور حمایت کنند زیرا این اردوها موجب بیمه شدن جوانان میهن اسلامی می‌شود.

دولت از اردوهای راهیان‌نور حمایت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، احمد امیرآبادی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان‌نور در سراسر کشور اظهار کرد: اسوه‌های شهید و شهادت که برگرفته از فرهنگ عاشورایی تشیع هستند، در اردوهای راهیان‌نور تبلور می‌یابند.

وی ادامه داد: این اردوها تاثیرات عجیبی روی جوانان دارد و خاطرات بسیاری از این بازدیدها وجود دارد که نشان می‌دهد این سرزمین‌ها ویژگی خاصی دارند.

منتخب مردم قم در نهمین دوره انتخابات مجلس ابراز داشت: به دلیل سن و سال کمی که بسیاری از شهدای ما داشته‌اند و نیز سختی‌هایی که در جنگ متحمل شده‌اند، جوانان ما با تاثیر گرفتن از این مظلومیت‌ها تحول عمیقی در زندگی خود ایجاد می‌کنند.

وی افزود: جوانان پس از حضور در سرزمین‌های نور و زیارت یادمان‌های شهدا با آنها عهد و پیمان‌ می‌بندند که گاهی اوقات این پیمان‌ها مسیر زندگی‌شان را عوض می‌کند.

امیرآبادی ابراز داشت: مسئولین و دولت باید از اردوهای راهیان‌نور حمایت کنند زیرا این اردوها موجب بیمه شدن جوانان میهن اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت سرمایه‌گذاری بر روی این مسئله خاطر نشان کرد: این کار موجب ادامه تاثیرگذاری‌های عمیق و گسترده بر روی جوانان خواهد شد.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول