اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد

ریزش کوه در ماسوله و بارش برف در حیران

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه گیلان گفت: گردنه حیران در محور آستارا به اردبیل بارش برف، در چابکسر هوای بارانی و محور ماسوله نیز ریزش کوه دارد.

ریزش کوه در ماسوله و بارش برف در حیران

مجید جمشاد لحظاتی قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت وضعیت هوا و راه‌های استان را از صبح امروز دچار تغییرات عنوان کرد.

وی، اظهار داشت: از صبح امروز گردنه حیران در محور آستارا به اردبیل با بارش برف، محور چابکسر بارانی و محور ماسوله با ریزش کوه مواجه شده است.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه وضعیت راه‌های استان عادی است،  تصریح کرد: کسانی که قصد عبور از حیران، ماسوله و چابکسر را دارند سرعت مطمئنه را رعایت کرده و به تذکرات پلیس توجه کنند.

وی، جلوگیری از عجله و شتاب در هنگام رانندگی و اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: از مسافران و رانندگان می‌خواهیم برای حفظ ایمنی خود و خانواده‌هایشان سرعت و سبقت مجاز را رعایت کنند.

جمشاد با اشاره به اینکه ترافیک در محور رشت‌-قزوین سنگین پیش‌بینی می‌شود، اذعان داشت: با توجه به تغییر ناگهانی هوای گیلان ممکن است با سنگینی ترافیک در این محور مواجه شویم.

وی، درباره وضعیت ورودی‌های خودروهای مسافران به گیلان از محور قزوین‌-رشت یادآور شد: از 25 اسفند تا صبح امروز تعداد 214 هزار و 634 دستگاه خودرو وارد استان و 118 هزار و 840 دستگاه خودرو از گیلان خارج شدند.

این مسئول، با اشاره به وقوع تصادفات در جاده‌های استان خاطرنشان کرد: از 25 اسفند تاکنون 71 فقره  تصادف رخ داد که 9 نفر کشته و 82 نفر مجروح شدند.

وی، عدم توجه به جلو، رعایت نکردن سرعت مطمئنه، بی‌توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی را عامل بروز تصادفات مرگبار در جاده‌های استان در ایام نوروز عنوان کرد.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول