اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

آمادگی مراکز مشاوره‌ای پلیس گیلان در نوروز 91

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان از آمادگی دوایر مشاوره و مددکاری اجتماعی و کارشناسان مشاوره‌ای پلیس گیلان در نوروز 91 خبر داد.

آمادگی مراکز مشاوره‌ای پلیس گیلان در نوروز 91

مجید مرٱت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه در نوروز 91 خدمات مشاوره‌ای پلیس به مسافران و مردم افزایش می‌یابد، اظهار داشت: این خدمات ویژه پلیس هر روز بیشتر می‌شود.

وی، آمادگی کارشناسان مشاوره در مراکز، دوایر و مددکاری اجتماعی، کلانتری‌ها، کیوسک‌ها و چادرهای نوروزی را اعلام کرد و بیان داشت: این مراکز و دوایر مشاوره‌ای پلیس گیلان آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به مردم و مسافران است.

این مسئول، شعار امسال پلیس مبنی بر «بهار من آرامش و رضایت توست» افزود: کارشناسان مشاوره پلیس گیلان در کنار دیگر کارکنان پلیس تمام توان و کوشش خود را برای آرامش و رضایت‌مندی هر چه بیشتر مردم و مسافران به‌کار می‌گیرند.

وی با اذعان بر اینکه اعتلای سلامتی جوامع بدون تحقق بهداشت روانی و سلامت خانواده‌ها به دست نمی‌آید، یادآور شد: تامین بهداشت روانی برای اقشار مختلف مردم که به نوعی به پلیس معرفی مراجعه می‌کنند ضرورت دارد.

مرٱت، ضرورت تامین این نیاز را از طرف کارشناسان امر به ویژه آنهایی که در مرکز و دوایر مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری‌ها فعالیت می‌کنند عنوان کرد.

وی، درباره اهمیت فعالیت مراکز  مشاوره‌ای پلیس گیلان اذعان داشت: افزایش سطح سلامت و بهداشت روانی جامعه از جمله اهداف راه‌اندازی مراکز مشاوره‌ای است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان، با بیان اینکه این مراکز قادرند حس اعتماد و پیوستگی بین مردم و نیروی انتظامی را تقویت کنند، تصریح کرد: این مراکز به عنوان پناهگاهی برای طرح مسائل مختلف اجتماعی و فردی جامعه محسوب می‌شوند.

وی، اثربخشی خدمات مشاوره‌ و مددکاری اجتماعی در پیشگیری از اختلافات خانوادگی را بسیار تاثیرگذار دانست.

به گفته مرٱت، در حال حاضر خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف روان‌شناسی و مشاوره آرامش در دوایر مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری‌های سطح شهر رشت، بخش‌ها و کلانتری‌های استان انجام می‌شود.

وی، شماره‌های 22303969- 2188086 -0131 را برای تماس مردم در صورت نیاز فوری به خدمات مشاوره‌ای پلیس گیلان اعلام کرد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول