اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز- 82

حسینی‌نژاد: ساری پذیرای مهمانان نوروزی است

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: ساری پذیرای مهمانان نوروزی است.

حسینی‌نژاد: ساری پذیرای مهمانان نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید عباس حسینی‌نژاد در ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ساری که در فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه شرایط لازم برای ورود مسافران در مرکز مازندران فراهم است، گفت: آماده‌سازی 58 واحد آموزشی با 590 کلاس درس، نصب چادر و اقدام برای استفاده مطلوب از فضاهای زائرسرا و مساجد بین راهی، فعالیتی است تا مسافران و گردشگران در مرکز استان مازندران مشکل اقامت نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی در ایجاد فضایی برای خدمات مطلوب به مسافران نوروزی دخیل هستند، یادآور شد: فضای جغرافیایی مازندران برای طبیعت‌گردی مناسب است و در این بخش ضرورت دارد به لحاظ استقبال هموطنان گرامی از مسافرت به این استان، زمینه‌های تسهیلات سفر در شهرستان ساری آماده باشد.

حسینی‌نژاد تصریح کرد: ستاد تسهیلات نوروزی مرکز مازندران با ارائه بروشور، توزیع بسته‌های فرهنگی، نقشه راه‌ها، معرفی اماکن تاریخی، تفریحی و اسکان مسافر فعالیت‌های فرهنگی خود را در این بخش شروع کرده است.

وی متذکر شد: بسته‌های فرهنگی که از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستانی در بین مسافران توزیع می‌شود مطابق با میزبانی برای مهمانان و مسافران در سطح ملی باشد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی در ستاد تسهیلات فعالیتی منسجم در ارائه خدمات به مسافران نوروزی دارند که در این بخش پلیس راهور و جمعیت هلال احمر با فعالیت‌های شبانه‌روزی اقدامات مناسبی در پذیرا شدن مسافران فراهم کردند.

فرماندار شهرستان ساری بر ضرورت حضور روسای شهرستانی در جلسه‌های فرمانداری تاکید کرد و گفت: اگر مدیری نتوانست در جلسه حضور یابد معاون اداره می‌تواند حضور خود را در جلسات فرمانداری اعلام کند.

این مسئول حضور همیاران پلیس را در ایجاد امنیت راه‌های درون شهری مناسب دانست و ادامه داد: نظافت راه‌های شهری، پارک‌ها، دریا و نیز اقامتگاه‌های مسافران مورد تاکید قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در مرکز مازندران نباید مشکلی در بخش سوخت خودروها ایجاد شود، یادآور شد: تمامی پمپ‌های بنزین و گاز در هنگام حضور مسافر خدمات مطلوبی ارائه دهند تا گردشگران با مشکل سوخت خودرو مواجه نشوند.

حسینی‌نژاد استقرار پست امداد هلال احمر و اورژانس را در نقاط مختلف شهرستان از جمله اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی اعلام کرد و افزود: در تعطیلات نوروزی به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران 30 واحد نانوایی در شهرستان ساری از ساعت شش صبح تا 10 شب و نیز چهار واحد نانوایی به صورت کشیک شبانه‌روزی در چهار محور ورودی شهر فعال هستند.

وی رسانه‌ها را سربازان گمنام جامعه دانست و گفت: رسانه‌ها حق انتقاد سازنده از دستگاه‌های اجرایی را برای خدمات‌رسانی مناسب دارند و این جرات در مدیران وجود داشته باشد تا به طور شفاف پاسخگوی رسانه‌ها باشند.

فرماندار ساری به رانش مناطق دور دست شهرستان ساری اشاره و خاطرنشان کرد: بارش برف در منطقه کوهستانی شهرستان ساری موجب رانش در 17 نقطه کیاسر شده است که در رفع این مشکل اداره راه فعالیت چشمگیری دارد.

حسینی‌نژاد در بخش پایانی سخنانش به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر اشاره کرد و گفت: تمام شعارهای ابتدای سال که از سوی رهبر اعلام می‌شود الگویی برای زندگی است و ضرورت دارد سال جهاد اقتصادی را در تمام مراحل کاری و فعالیت‌های شخصی به طور مستمر به کار گیریم.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول