اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری مازندران پیش‌بینی کرد

ورود یک میلیون گردشگر نوروزی به مازندران

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از برآورد ورود یک میلیون گردشگر نوروزی به مازندران خبر داد.

ورود یک میلیون گردشگر نوروزی به مازندران

محمدنقی کلانتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مستقر در محل ستاد تسهیلات سفر مازندران با بیان اینکه ریزش برف و باران شدید نیز مانع حضور مسافران در مازندران نشد، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شد که در روز اول حدود یک میلیون نفر به مازندران مراجعه کنند که مسدود بودن دو محور منتهی به مازندران مانع از حضور میهمانان نورزی در روز اول شد.

وی با اشاره به حضور 500 هزار مسافر نوروز در روز اول سفر، تصریح کرد: پس از بررسی‌های انجام شده، 400 هزار اقامت در روز و شب اول سفرهای نوروزی در مازندران ثبت شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اعلام آمادگی صد درصدی مازندران در پذیرایی از میهمانان نوروزی یادآور شد: تدارک اقامت 700 هزار نفر در هر شب برای مسافران مهیا شد و حدود 30 هزار واحد اقامتی، استیجاری و منازل شخصی آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند.

وی با اشاره به آمادگی مدارس، خوابگاه‌های دانشجویی و زائرسراها تاکید کرد: در پارک‌های استان نیز شرایط حضور مسافران نوروزی وجود دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه نیمی از هتل‌ها و مکان‌های اقامتی مازندران از قبل رزرو شد، گفت: تمام رستوران‌های بین راهی نیز آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند و همه مکان‌های مسافرپذیر استان نیز توسط بازرسان ادارات میراث فرهنگی و گردشگری و سایر سازمان‌های استان مورد بازدید قرار می‌گیرند.

کلانتری در ادامه به اقامت و پذیرایی مسافران در راه مانده شب گذشته در محور کندوان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی مازندران باز است و رفت و آمد در این محورها در جریان است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در پایان از مسافران نوروزی خواست تا پیشنهادات و شکایت خود را به شماره 09118961626 از طریق پیامک اعلام کنند.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول