اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد

ورود بالغ بر یک میلیون خودرو به گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه گیلان گفت: پیش‌بینی می‌شود در نوروز 91 بالغ بر یک میلیون خودرو وارد گیلان شود.

ورود بالغ بر یک میلیون خودرو به گیلان

مجید جمشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه تمام راه‌های مواصلاتی استان باز است، اظهار داشت: بزرگ‌ترین اهداف پلیس گیلان کاهش تصادفات در جاده‌های استان است.

وی، از به‌کار‌گیری 500 نفر نیروی انسانی در راستای اجرای طرح نوروزی در گیلان خبر داد و افزود: این طرح با محوریت 9 پاسگاه و 11 کاروان اجرایی می‌شود.

این مسئول، اعزام روزانه 60 تیم گشت خودرویی پلیس محسوس و 15 تیم پلیسی نامحسوس و پنج تیم گشت موتور سوار را از دیگر اقدام‌ها در طرح نوروزی عنوان کرد.

وی، با بیان اینکه طرح نوروزی با همراهی و همکاری سازمان‌های امداد و نجات برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این نفرات در کنار پلیس با تمام تجهیزات خود آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

جمشاد با اشاره به اینکه به ورود بالغ بر 45 هزار دستگاه خودرو تا روز گذشته در گیلان ابراز داشت: با توجه به سردی هوا بیش مسافران زیادی وارد استان شدند و این سفرها از 25 اسفند جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی، درباره وضعیت تصادفات در این مدت افزود: از 25 اسفند تا روز گذشته بر اثر بی‌احتیاطی رانندگان 5 نفر کشته شدند و 20 فقره تصادف منجر به جرح رخ داد که 38 نفر مجروح شدند.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به پیش‌بینی افزایش ورود مسافر به گیلان بیان داشت: در نوروز 90 یک میلیون خودرو وارد گیلان شده بودند و نوروز 91 پیش‌بینی می‌شود بیش از یک میلیون خودرو وارد گیلان شوند.

وی، از استقرار تیم‌های امداد و نجات جاده‌ای در مسیر جاده‌ها و پایگاه‌های امداد و نجات خبر داد و یادآور شد: این نیروها در مواقع ضروری و بحرانی به کمک حادثه‌دیدگان می‌شتابند.

جمشاد، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده‌های گیلان را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: پلیس در این ایام با جدیت و قاطعیت با رانندگان متخلف و ناامن کنندگان جاده‌ها برخورد می‌کند.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول