اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بررسی روند آماده‌سازی‌ها

استاندار فارس از ورودی‌های شیراز بازدید کرد

خبرگزاری فارس: استاندار فارس به منظور بررسی روند آماده‌سازی ورودی‌های شهر شیراز برای پذیرایی از میهمانان نوروزی، از 4ورودی اصلی این شهر بازدید کرد.

استاندار فارس از ورودی‌های شیراز بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در این بازدید که با حضور معاون عمرانی استانداری فارس، شهردار شیراز، فرماندار شهرستان شیراز و جمع بسیاری از مدیران کل این استان صورت گرفت، از ورودی شمالی (دروازه قرآن)، شرقی، جنوبی و غربی شیراز و مراحل آماده‌سازی مسیرهای ورودی مسافرین نوروزی، بازدید کرد.

استاندار فارس در بازدید از مسیر تکمیلی و پل روگذر کمربندی شرق شیراز، خواستار تسریع در آماده‌سازی  و بهره‌برداری از این پروژه شد.

وی همچنین در بازدید از دروازه قرآن از مراحل آماده‌سازی پیاده‌روها و معابر عمومی بازدید کرد.

صادق عابدین در این برنامه، از کمپ اسکان مسافران نوروزی در شهرک زیباشهر شیراز نیز بازدید کرد.

استاندار فارس در حاشیه این بازدید اظهار داشت: بیش از پنج ماه از فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان می‌گذرد و با فعالیت‌های خوبی که در این مدت انجام شده است، مردم و مسافران، تفاوت قابل توجهی را در ارائه خدمات نوروزی نسبت به سال گذشته مشاهده می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که سال گذشته حدود 8 میلیون نفر در ایام نوروز، به استان فارس سفر کرده‌اند، اظهار داشت: با توجه به خدمات و کارهای انجام شده در این استان، تخمین می‌زنیم امسال سفرهای نوروزی به استان فارس 20 درصد رشد داشته باشد.

وی افزود: چند کمپ عمده برای اسکان مسافران نوروزی در سطح شهر شیراز فراهم شده و کمپ اسکان زیباشهر در ورودی شمالی شهر شیراز یکی از این کمپ ها است که در آن تمام امکانات بهداشتی، ایمنی و امنیتی مورد نیاز مسافران، فراهم شده است.

شهردار شیراز نیز در این بازدید، با اشاره به این که سالن‌های ورزشی شهرداری شیراز و اداره کل تربیت بدنی، 45 حسینیه، 9 هزار کلاس درس و چهار کمپ اسکان مسافران نوروزی، در شیراز آماده پذیرش میهمانان نوروزی هستند، اظهار داشت: اقامت‌گاه‌های شهرداری شیراز، قادر است حدود 400 هزار نفر را در هر شب اسکان دهد و در صورت وجود تقاضای بیشتر، برخی از بوستان‌های شهر شیراز، برای نصب چادر مسافرتی آماده می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول