اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی بوشهر خبر داد

فعالیت شبانه‌روزی سامانه 197 پلیس بوشهر در نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: سامانه 197 در ایام نوروز به صورت شبانه‌روز آماده دریافت پیام‌های مردمی است و مسائل و مشکلات انتظامی مردم و مسافران به صورت ویژه از این طریق پیگیری می‌شود.

فعالیت شبانه‌روزی سامانه 197 پلیس بوشهر در نوروز

ناصر کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با تبریک سال نو به مردم اظهار داشت: دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان بوشهر در ایام نوروز فعال بوده و شهروندان و مسافران نوروزی در صورت داشتن مشکل می‌توانند به صورت حضوری به این دفتر مراجعه و موضوع خود را با کارشناسان این دفتر در میان بگذارند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه دفتر نظارت همگانی یک پل ارتباطی ویژه برای حل مشکلات مردم و رسیدگی به شکایات، انتقادات و نارضایتی آنها از عملکرد برخی از ماموران انتظامی است گفت: تلفن گویای سامانه 197 در ایام نوروز به صورت شبانه‌روز آماده دریافت پیام‌های مردمی است و این سامانه مسائل و مشکلات انتظامی آنها را در اسرع وقت به مبادی مربوطه ارجاع و پیگیری می‌کند.

وی ارائه انتقاد، پیشنهاد و نظر مردم در ارتباط با ماموریت‌های نیروی انتظامی از طریق سامانه 197 را به عنوان یکی از راه‌های ارتقای کیفیت کار و بهبود رفتار پلیس برشمرد و افزود: در حال حاضر شماره تلفن 197 به صورت متمرکز در مرکز استان پاسخگوی نیاز شهروندان استان است و در ایام نوروز نیز هر روز جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان در ساحل دریا در مقر فرماندهی تشکیل می‌شود.

کشاورز ابراز امیدواری کرد در سال جدید نیز با ارتباط و تعامل بیشتر بین مردم و پلیس خدمات بهتر و شایسته‌ای در شأن مردم شریف بوشهر ارائه شود.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول