اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت خبر داد

آمادگی کامل پلیس در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: پلیس در ایام نوروز در آمادگی کامل انجام وظیفه می‌کند.

آمادگی کامل پلیس در ایام نوروز

مهریار سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به اقدامات ویژه توسط نیروی انتظامی در ایام نوروز اظهار داشت: نیروهای پلیس راه در قسمت‌های مختلف هم در زمینه ترافیکی و هم  انتظامی در ایام عید نوروز فعالیت‌های خوبی را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه اقدامات نیروی انتظامی بخشی در پلیس راه‌ و جاده‌ها است، افزود: پاسگاه‌های انتظامی نیز در همین راستا به کمک پلیس راه گشت‌زنی انجام می‌دهند، تا هم ترافیک جاده‌ها روان و هم امنیت در جاده‌ها برقرار باشد.

 سعیدی تصریح کرد: برای امنیت بیشتر محل اسکان مسافران نوروزی، پارک‌ها و محل‌های تفریح هم پاس ثابت گذاشتیم که به طور شبانه‌روزی مستقر هستند، تا هم میهمانان را راهنمایی کنند و هم در ساعت‌های استراحت برای ایجاد امنیت آنها گشت‌زنی پیاده و ثابت انجام دهند.

 وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی جیرفت هر صبح جلسه‌ای با عنوان قرارگاه ستاد نوروزی در ستاد نیروی انتظامی برگزار می‌‌کند و برنامه‌های روزانه را بررسی می‌کند.

 سعیدی گفت: در این جلسه هر صبح مواردی که در شب گذشته وجود داشته و یا اقداماتی که باید در روز آینده اجرا شود مورد بررسی قرار می‌گیرد و اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

 وی با اشاره به اجرای طرح‌های موقت در راستای ایجاد امنیت بیشتر در سطح شهر و روستاها در این ایام بیان داشت: رزمایشی به صورت محدود در محله‌های این شهرستان برای کنترل امنیت منازل خالی از سکنه انجام می‌شود.

 انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول