اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان بوشهر خبر داد

رد یک میلیارد ریال رشوه توسط پلیس بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان بوشهر از رد بیش از یک میلیارد ریال رشوه توسط پلیس بوشهر خبر داد.

رد یک میلیارد ریال رشوه توسط پلیس بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ناصر کشاورز صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های نوروزی پلیس در بوشهر اظهار داشت: در سال جاری 43 درصد به میزان تقدیر و تشکر از عملکرد نیروی انتظامی در استان بوشهر اضافه شد.

وی افزود: در سال جاری بالغ بر یک میلیارد ریال توسط  350 نفر از ماموران صحیح‌العمل رد رشوه صورت گرفته است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 90 تاکنون با توجه به افزایش تعداد ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی استان بوشهر با مردم شاهد کاهش هفت درصدی شکایات و دو درصدی انتقادات بوده‌ایم.

کشاورز بیان کرد: برگزاری جلسات ارتباط مستقیم با مسئولان انتظامی استان بوشهر با مردم، فعال بودن اپراتور 197 برای پاسخگویی به تماس‌های مردمی، توزیع هدایای تبلیغاتی، اعزام اکیپ‌های گشت بازرسی به واحدهای تابعه و نظارت و بازرسی بر عملکرد یگان‌ها از جمله برنامه‌های نوروز امسال است.

 

*کلاهبردار اینترنتی در بوشهر دستگیر شد

رئیس پلیس فتای استان بوشهر از دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوشهر خبر داد.

محمدرضا جهانشیری صبح امروز در جمع شماری از خبرنگاران اظهار داشت: فردی بنام"ن" به عنوان نماینده حقوقی یکی از ادارات استان بوشهر، با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه کرده و عنوان داشته است با توجه به اتفاقات اخیر در یکی از مراکز وابسته به این اداره فردی با گذاشتن شماره حسابی در  سایت‌های اینترنتی و تحریک احساسات مردم از نیت خیرخواهانه آنان سو استفاده کرده و کلاهبرداری به صورت اینترنتی انجام می‌دهد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مراتب برای شناسایی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفته و اقدامات فنی و استعلام لازم مشخصات کلاهبردار اینترنتی بنام"م" مشخص شد.

جهانشیری گفت: با توجه به بررسی حساب اعلامی مشخص شد وی تاکنون حدود 660 میلیون ریال از حساب فوق برداشت کرده است.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر بیان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی متهم پرونده احضار و با توجه به مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف و ضمن تقاضای بخشش تمام وجوه برداشت شده را عودت داد.

وی گفت: در همین راستا با هماهنگی مقام قضایی تمام وجود به حساب  مذکور واریز و حساب نیز مسدود و در ارتباط با متهم نیز قرار مناسب صادر شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول