اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

پلیس آماده مقابله به حوادث غیر مترقبه در عید نوروز است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس آماده مقابله با حوادث غیر مترقبه همزمان با عید نوروز است.

پلیس آماده مقابله به حوادث غیر مترقبه در عید نوروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان یحیی شرفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بروز کولاک و وزش باد شدید در روز گذشته همه در راه ماندگان در جاده‌های استان نجات یافتند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی از 24 اسفند ماه سال جاری در جاده‌های استان مستقر است تصریح کرد: نیروهای پلیس در آمادگی کامل برای امدادرسانی به در‌ راه ماندگان به سر می‌برند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان پس از عادی شدن شرایط نیروها نیز در راستای کمک‌رسانی به مسافران اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی جاده‌های استان مسدود است افزود: نیروهای انتظامی در جاده‌های استان برای راهنمایی و امداد مسافران نوروزی حضور دارند.

شرفی بر ضرورت توجه به توصیه‌های پلیس از سوی مسافران تاکید کرد و گفت: حوزه سرزمینی استان زنجان چهار فصل است که باید مسافران پیش‌بینی‌های لازم را برای مسافرت در جاده‌های استان داشته باشند.

وی با بیان اینکه ضروری است مسافران هنگام مسافرت به همراه خود وسایل ایمنی و تجهیزات را به همراه داشته باشند یادآور شد: خودروها باید به زنجیر چرخ مجهز باشند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه ضروری است رانندگان از تجاوز به چپ پرهیز کنند خاطر نشان کرد: پلیس در همه جاده‌های استان مستقر بوده و نسبت به کمک‌رسانی حضور دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی نیز در این مصاحبه با اشاره به مسدود بودن 450 راه روستایی ادامه داد: تا پایان روز همه راه‌های مواصلاتی بازگشایی می‌شود.

حافظ باباپور با بیان اینکه 18 راهدار خانه در سطح استان فعال هستند افزود: یک‌هزار و 465 مسافر روز گذشته در راه‌های مواصلاتی استان نجات یافتند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول