اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز

امکان بازدید گردشگران از مرز تایباد فراهم شد

خبرگزاری فارس: فرماندار تایباد از امکان بازدید گردشگران از مرز تایباد در ایام نوروز خبر داد.

امکان بازدید گردشگران از مرز تایباد فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، محمدعارف عارفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان تایباد به واسطه واقع شدن در مرز از شهرستان‌هایی است که هر ساله و به‌ ویژه در ایام تعطیل هم‌چون نوروز مورد بازدید هم‌وطنان و حتی گردشگران  و مسافران خارجی قرار می‌گیرد که در نوروز امسال با تمهید انجام شده و مساعدت و هماهنگی مرزبانی شهرستان تایباد امکان بازدید از مرز برای گرو‌ه‌های اردویی با هماهنگی ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان تایباد فراهم شده است.

وی با تقدیر از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در ایجاد امنیت مجموعه شهرستان مرز تایباد را از مرزهای امن کشور عنوان کرد که با تلاش دلاورمردان مرزبانی هنگ مرزی تایباد به ضریب امنیتی مناسبی دست یافته است.

مهدی علی‌پور دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان تایباد نیز از برنامه‌ریزی مناسب در راستای تسهیل بازدید مسافران نوروزی از مناطق گردشگری و جاذبه‌های طبیعی شهرستان تایباد خبر داد.

وی بازارهای محلی، مجموعه تاریخی مزار مولانا متعلق به دوران تیموری، میل‌کرات و رباط عباس‌آباد را از مناطق تاریخی شهرستان تایباد عنوان کرد که هر ساله میزبان مسافران نوروزی است.

علیپور هم‌چنین شماره تلفن‌های 05294232890 و 05294222271 را به دلیل تماس و هماهنگی مسافران نوروزی با ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان تایباد اعلام کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول