اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز- 75

مازندران اولویت اول سفر نوروزی میهمانان سال گذشته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر بازرسی استانداری مازندران گفـت: 80 درصد مسافران سال گذشته مازندران علاقه‌مند به حضور دوباره در استان هستند.

مازندران اولویت اول سفر نوروزی میهمانان سال گذشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شعبانعلی واحدی بعد از ظهر امروز در ستاد تسهیلات سفر استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته 36 تیم نظارتی از 586 مکان مختلف در سطح استان مازندران بازدید کردند.

وی تصریح کرد: در تیم نظارتی استان مازندران 108 نفر از 60 دستگاه اجرایی در ستاد تسهیلات سفر عضو بودند.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: باید اقدامات عالمانه و نقد منصفانه نسبت به عملکرد ستاد تسهیلات در مازندران انجام شود.

واحدی در ادامه یادآور شد: فرایند ستاد تسهیلات سفر در کشور تعیین شد و عملکرد مناسب مدیران در ستاد تسهیلات سفر انعکاس داده می‌شود.

مدیرکل بازرسی استاندار مازندران تاکید کرد: حضور همه‌جانبه همه دستگاه‌های اجرایی در ستاد تسهیلات سفر استان باید با قوت انجام شود زیرا که در مازندران به لحاظ موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد شاهد حضور گسترده میهمانان در روزهای آینده هستیم.

وی با اشاره به نظرسنجی‌های انجام شده از مسافرانی که سال گذشته در مازندران حضور داشتند، اذعان دشت: 80 درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی سال گذشته اعلام کردند که برای سفرهای بعدی مازندران در اولویت اصلی آنان قرار دارد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول