اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز - 77

نوکنده: 60 مصوبه برای فراهم کردن امکانات نوروزی در میاندرود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات سفر میاندرود گفت: 60 مصوبه در هشت کمیته برای فراهم کردن امکانات مناسب برای مسافران نوروزی در میاندرود تصویب شد.

نوکنده: 60 مصوبه برای فراهم کردن امکانات نوروزی در میاندرود

حمیدرضا نوکنده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان از آمادگی کامل این شهرستان برای میزبانی از گردشگران نوروزی خبر داد.

وی به موقعیت جغرافیایی میاندرود به دلیل قرار گرفتن در مسیر مسافران امام رضا(ع) اشاره کرد و ابراز داشت: وجود سواحل زیبا و جنگل‌های بکر ظرفیتی برای پذیرش مهمانان نوروزی است که نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت است.

این مسئول از برگزاری سه جلسه در این مورد و با هدف ایجاد هماهنگی در تسهیل سفرهای نوروزی در این شهرستان خبر داد.

نوکنده بازدید از تمام مسافرخانه‌های بین راهی، مراکز تفریحی، استقرار اکیپ‌های راهنمایی مسافران، اورژانس، نیروی انتظامی و هلال احمر در جاده‌ها و نقاط حساس را از جمله اقدامات این ستاد در این بخش اعلام کرد.

وی با اشاره به اختصاص پنج مدرسه برای اسکان فرهنگیان در این شهرستان، گفت: زیباسازی فضای شهری توسط شهرداری سورک، پاکسازی حریم راه‌های این شهرستان، اختصاص یک مسجد شبانه‌روزی برای انجام فرائض دینی در سه‌راه اسلام‌آباد، ایجاد امکان برداشت آب آشامیدنی در سه نقطه از بلوار امام رضا(ع) برای مصرف مسافران همچنین اکیپ امداد خودرو از دیگر تمهیدات این ستاد برای تسهیل سفرهای نوروزی در این شهرستان است.

دبیر ستاد سفرهای نوروزی میاندرود مستقر در فرمانداری این شهرستان فعالیت این ستاد را در روزهای نوروز از ساعت هشت تا 20 عنوان و اذعان داشت: توزیع میوه شب عید و گوشت و مرغ نیز از برنامه‌های حمایتی این ستاد است که همگام با سراسر کشور انجام شد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول