اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد نماز جمعه‌‌ کرمان:

ستاد نماز جمعه‌‌ کرمان نمونه‌‌ شد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد نماز جمعه‌‌ کرمان گفت: بر‌اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در گردهمایی مسئولان ستادهای نماز جمعه‌‌ کشور، ستاد نماز جمعه‌‌ کرمان به عنوان نمونه‌‌ استان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

ستاد نماز جمعه‌‌ کرمان نمونه‌‌ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور در نشست اعضای ستاد نماز جمعه‌‌ کرمان‌ اظهار داشت: به دنبال هم‌دلی و همراهی همه‌‌ اعضای ستاد نماز جمعه‌‌ کرمان و ارتقای فعالیت‌های این مجموعه در خدمات‌رسانی به نمازگزاران و افزایش کیفی نماز جمعه‌ در همایش مسئولان ستادهای نماز جمعه در تهران، ستاد کرمان به عنوان نمونه در استان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

وی با قدردانی از فعالیت اعضا و خادمان نماز جمعه‌ بیان داشت: امیدواریم در آینده شاهد رشد کمی و کیفی نماز جمعه در شهر کرمان و دیگر نقاط استان کرمان باشیم.

امام جمعه‌‌ موقت کرمان با اشاره به نزدیک شدن روز برگزاری انتخابات نهمین دوره‌‌ مجلس شورای اسلامی ‌ابراز داشت: مردم با حضور گسترده و یک پارچه‌‌ خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندگان اصلح و شایسته، نظام و انقلاب را بیمه و دشمن را مأیوس کنند.

عرب‌پور افزود: مردم در راستای آرمان‌ها و اهداف بلند نظام‌، امام خمینی (ره) و رهبری، مجلسی کارآمد، ولایی، توانمند و دارای دغدغه‌‌ رفع مشکلات مردمی را رقم می‌زنند.

حجت‌الاسلام سید ‌محمد جعفری قائم‌مقام دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ جمعه‌ استان کرمان نیز در این جلسه گفت: در همایش کشوری مسئولان ستادهای نماز جمعه که هفته‌ گذشته در تهران برگزار شد، فصل‌نامه‌‌ رایحه‌‌ جمعه از ستاد نماز جمعه‌‌ کرمان به عنوان نشریه‌‌ نمونه مورد تقدیر قرار گرفت.

وی خاطر‌نشان کرد: بر‌اساس پارامترهایی که ستاد نماز جمعه در تهران مقرر کرده، ستادهای استانی بررسی و به تهران اعلام می‌‌شوند و در آن جا نیز با توجه به مشخصه‌های مورد نظر، مجددا مورد ارزیابی قرار گفته و ستاد نمونه‌‌ استانی معرفی می‌شود که در این دوره‌ در استان کرمان ستاد نماز جمعه‌‌ شهر کرمان به عنوان ستاد نمونه انتخاب و معرفی شد.

جعفری افزود: برای سال 90 ستاد نماز جمعه‌‌ عنبرآباد به عنوان ستاد نمونه به تهران معرفی شده است که مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول