اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

حضور کمرنگ نامزدهای بیرجند در نماز جمعه / حامیان جبران کردند

خبرگزاری فارس: در حالی که نامزدهای انتخاباتی مجلس نهم در نماز جمعه این هفته بیرجند حضور گسترده‌ای نداشتند، حامیان آنها با حضور پرشور خویش عدم حضور کاندیداها را جبران کردند.

حضور کمرنگ نامزدهای بیرجند در نماز جمعه / حامیان جبران کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نماز جمعه این هفته بیرجند که آخرین نماز جمعه قبل از برگزاری انتخابات مجلس نهم محسوب می‌شد با حاشیه‌های جالبی همراه بود که ذکر برخی از آنها خالی از لطف نیست.

*برخلاف پیش‌بینی‌ها، نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخاباتی بیرجند و درمیان در نماز جمعه این هفته حضور پرشوری نداشتند و شواهد خبرنگار فارس بیرجند حکایت از حضور تنها دو نامزد انتخاباتی دارد.

*برخلاف حضور کمرنگ نامزدها، حامیان آنها حضور پرشوری در نماز جمعه این هفته داشته و پس از پایان مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه بیرجند، اقدام به پخش پوسترها و کاغذهای تبلیغاتی کاندیداهای مورد حمایت خویش می‌کردند.

*در رقابت انتخاباتی خارج از مسجد امام حسین(ع)بیرجند، حامیان تمامی نامزدهای انتخاباتی این حوزه به جز یکی از آنها به چشم می‌خوردند.

*یکی از نامزدها یکی از مغازه‌های موجود در مقابل درب خروجی مسجد امام حسین(ع) از سمت آقایان را به کانون حمایت مردمی خویش اختصاص داده بود که حتی زمان قرائت خطبه‌ها و نماز جمعه نیز به فعالیت خود ادامه می‌داد.

*نکته جالب، عکس‌العمل برخی از مردم در مورد گرفتن برگه انتخاباتی از حامیان نامزدها بود که ابتدا نام نامزد را پرسیده و سپس تصمیم خود راجع به دریافت یا عدم دریافت برگه انتخاباتی نامزد مورد نظر را می‌گرفتند.

*نکته دیگر حضور امام جمعه سابق بیرجند در نماز جمعه این هفته این شهرستان بود.

*حاشیه غیر انتخاباتی نماز جمعه امروز بیرجند که در هفته‌های گذشته نیز به چشم می‌خورد، استفاده بعضی از میوه‌فروشان از حضور گسترده مردم در نماز جمعه و برپایی بساط خویش در نزدیکی پارک وحدت بیرجند بود.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول