اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران مازندران:

کارگروه‌های استانی مدیریت بحران در مازندران فعال نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: کارگروه‌های استانی مدیریت بحران در مازندران فعال نیست.

کارگروه‌های استانی مدیریت بحران در مازندران فعال نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی خنجری شب گذشته در جلسه ستاد مدیریت بحران در استانداری مازندران اظهار داشت: اعضای ستاد بحران مازندران باید در همه زمان آماده ارائه خدمات باشند.

وی تصریح کرد: مازندران با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد در عین حال که منطقه خوش آب و هوای کشور است در مواقع بحران و آسیب‌های احتمالی نیز ممکن است مردم را با چالش مواجه کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران اضافه کرد: مدیران و اعضای ستاد بحران استان برای هماهنگی بهتر در مواقع بحران باید جلسات هماهنگی متعددی داشته باشند تا در زمان بحران با چالش مواجه نشویم.

وی با اشاره به برخی انتقادها نسبت به نحوه مدیریت بحران در استانداری توسط مسئولان بالادستی یادآور شد: انتقاد مسئولان از سر انصاف و دلسوزی است ولی از برخی انتقادها این طور برداشت می‌شود که مدیریت بحران در استان بدون برنامه است.

خنجری بیان داشت: مازندران به خاطر موقعیت جغرافیایی که دارد در هر فصل سال بحران ویژه به خود دارد و برای هر فصل باید برنامه منحصر به فرد در همان فصل تهیه شود.

این مسئول بیان داشت: کارگروه‌های استانی مدیریت بحران در مازندران فعال نیست و مکاتبات و پیگیری‌های انجام شده برای برگزاری جلسات نیز پاسخگو نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه در سال جدید منتظر دستگاه‌های عضو مدیریت بحران نمی‌مانیم، ادامه داد: در سال 91 گزارش دستگاه‌ها به صورت ماهانه تهیه و ارسال می‌شود.

وی با تصریح این نکته که برخی از کارگروه‌ها شرح وظایف مشخصی ندارند، متذکر شد: برخی از آئین‌نامه‌ها نیاز دارد که در مدیریت بحران کشور اصلاح شود.

خنجری در پایان از تخریب برخی مناطق و راه‌های روستایی در نقاط کوهستانی مازندران به ویژه در بخش نکا و بهشهر خبر داد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول