اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای جلوگیری از بروز حوادث صورت گرفته است

هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها توسط مدیریت بحران استان اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون فنی و اجرایی ‌شهرک‌های صنعتی ‌اصفهان گفت: مدیریت بحران ‌با توجه ویژه به نواحی صنعتی و سایر طرح‌های توسعه‌ای موجود در سطح استان و برای جلوگیری از بروز حوادث، توانسته ‌هماهنگی‌های لازم را بین دستگاه‌های مختلف به وجود آورد.

هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها توسط مدیریت بحران استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی زمانی ظهر امروز در نشست کمیته فنی مدیریت بحران استان اصفهان که در این نشست با حضور مدیریت بحران استانداری اصفهان و سایر اعضای دستگاه‌های مرتبط، طرح مهار سیلاب ناحیه صنعتی وزیر‌آباد و شهرک صنعتی خوانسار مورد بررسی و تصویب قرار گرفت، اظهار داشت: از تعداد بالغ بر 70 شهرک و ناحیه صنعتی استان اصفهان، تعداد 48 شهرک دارای مطالعات دفع آب‌های سطحی بوده و از این طرح‌ها، تعداد 29 مورد اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری تعداد چهار طرح دفع آب‌های سطحی اجرا شده و سه مورد نیز در حال اجراست، تصریح کرد: توسعه شهرک صنعتی اردستان، شهرک صنعتی نجف‌آباد دو و همچنین ناحیه صنعتی دهسرخ، نواحی در حال اجرای طرح دفع آب‌های سطحی هستند.

معاون فنی و اجرایی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان ادامه داد: از ابتدای تشکیل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی تاکنون با هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف، طرح‌های توسعه‌ای استان به صورت پایدار و ایمن در حال اجرا شدن است.

وی اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان برای ارتقاء وضعیت ایمنی و پیشگیری از حوادث و اطفاء حریق در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، اقدام به ایجاد کارگروه ایمنی و پیشگیری از حوادث و مدیریت بحران در شرکت شهرک‌های صنعتی و کمیته‌های پیشگیری از حوادث و امداد در سه شهرک صنعتی رازی، سگزی و موچه‌خورت کرده است.

زمانی در ارتباط با سایر شهرک‌های صنعتی موجود در سطح استان اصفهان و ایجاد کارگروه ایمنی و پیشگیری با بیان اینکه این اقدامات با توجه به اولویت‌بندی‌های مدیریتی انجام شده است، تاکید کرد: برای سایر شرکت‌های صنعتی نیز در آینده برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول