اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

اعضای ستاد مدیریت بحران آمادگی داشته باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: با توجه به گزارش‌های دریافتی از هواشناسی و احتمال بارش برف، اعضای ستاد مدیریت بحران باید در روز اخذ رأی آمادگی کامل را داشته باشند.

اعضای ستاد مدیریت بحران آمادگی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، مرتضی نظری در جمع اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار داشت: به اقتضای زمان و شرایط و با توجه به ایام انتخابات و روزهای پایانی سال 90 تدابیر و پیش‌‎‏بینی‌های لازم اتخاذ شده و در حوزه‌‌های مختلف برنامه‌ها اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های خدماتی همچون راه و ترابری با حضور به موقع خود راه‌های مواصلاتی را باز نگه دارند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: هلال‌احمر نیز با نیروهای امدادی در محل‌های مورد نظر مستقر می‌شود.

نظری خاطر نشان کرد: دستگاه‌های ذیربط باید این موضوع را مدیریت کنند تا در مناطق کوهستانی خللی در تردد مردم برای رفتن به شعبه‌های اخذ رأی به وجود نیاید.

وی ادامه داد: اداره راه و ترابری نیاز به کمک دارد و عوامل دیگر و بخش‌های خصوصی باید آمادگی خود را اعلام کنند و دستگاه‌های خدماتی و امدادی مأموریت خود را به طور ویژه انجام دهند و نهایت همکاری را داشته باشند.

فرماندار سلماس گفت: نیروهای ستاد مدیریت بحران باید خود را با سخت‌ترین شرایط تناسب دهند و آمادگی یابند تا مردم بتوانند به سهولت به پای صندوق‌های رأی بروند.

به گفته این مسئول تمام اعضای ستاد مدیریت بحران زحمات و تلاش‌های زیادی متحمل شدند و از امکانات و نیروهای خود نهایت استفاده را به عمل آوردند و نیروی انتظامی و سپاه هم در این مواقع حضور پیدا خواهند کرد.

فرماندار سلماس اضافه کرد: در این شهرستان 121 شعبه اخذ رأی برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 12 اسفند پیش‌بینی شده است.

وی ابراز داشت: ستاد انتخابات سلماس با تلاش‌های انجام شده خود تمهیدات لازم را برای برگزاری این انتخابات به بهترین شکل فراهم کرده تا انتخاباتی در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

این مسئول اضافه کرد: مردم بار دیگر با برگزاری انتخاباتی پرشور به استکبار جهانی ثابت خواهند کرد که ملت ایران اسلامی لحظه‏ای از اهداف و آرمان‏های بلند انقلاب اسلامی و پیروی محض از ولی امر مسلمانان دست بر نخواهند داشت.

نظری اذعان داشت: امروز ایران اسلامی در نظام جهانی به ‌عنوان یک قدرت بزرگ و الگویی کارآمد مطرح هست و نمونه آن را می‏توان در شکل‏گیری نهضت‏ها و بیداری اسلامی در منطقه مشاهده کرد.

به گفته نظری دشمن نیز از همین موضوع ناراحت است و سعی می‌کند با ترفندهای مختلف حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کند.

انتهای پیام/ن۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول