اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

انتخابات مجلس قدرشناسی عملی از رهبری انقلاب بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: انتخابات مجلس قدرشناسی عملی از رهبری انقلاب بود.

انتخابات مجلس قدرشناسی عملی از رهبری انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان با اشاره به رویدادهای مهم سال 90 به انتخابات مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: حضور پرشور و گسترده مردم استان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به حق اثبات کرد استان بوشهر حقا استان دارالحماسه است.

وی با تقدیر از تمام کاندیدایی که فضای انتخابات را گرم نگه داشتند، به اقبال مردم استان به روحانیت در انتخابات اشاره کرد و افزود: گرچه همه کاندیدایی که از فیلتر شورای نگهبان گذشتند محترم‌ هستند اما رأی آوردن 3 روحانی و یک روحانی‌دوست در استان نشان از پیوند عمیق مردم با روحانیت است.

امام جمعه کنگان در بخش دیگر با اشاره به واپسین روزهای سال جهاد اقتصادی خاطر نشان کرد: جهاد اقتصادی فقط منوط به سال 90 تنها نیست و این جهاد باید با قوت ادامه یابد.

محمودی با اشاره به حضور تاریخی رهبری معظم انقلاب در ابتدای سال جهاد اقتصادی در شهرستان کنگان تصریح کرد: مردم شریف و وفادار ما نیز با حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی قدرشناسی عملی خود از رهبری را به منصه ظهور رساندند.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری متهم تصادف منجر به قتل 2 جوان کنگانی در روزهای اخیر با تقدیر از صبر و متانت خانواده داغدیده گفت: با تلاش مقامات قضایی و امنیتی متهم اصلی دستگیر و بی‌گناهی یکی از دستگاه‌های این نظام که به اشتباه توسط برخی افراد متهم شده بود اثبات شد.

محمودی با انتقاد شدید از کشتار زنان و کودکان بی‌گناه افغان توسط یک سرباز آمریکایی و حمله وحشیانه ددمنشانه صهیونیست به نوار غزه و کشتار مردم بی‌گناه بیان کرد: این جنایات مصداق واقعی نقض حقوق بشر است و باید عاملین این جنایات مجازات شوند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره یادگار امام مرحوم حاج سیداحمد آقای خمینی (ره) گفت: ایشان به تعبیر مقام معظم رهبری عنصری بی‌بدیل بودند.

خطیب جمعه کنگان یادآور شد: از ویژگی‌های این مرد بزرگ همین بس که ایشان بعد از رحلت امام بزرگوار و عظیم‌الشأن همواره مطیع و یاور رهبری بودند.

محمودی همچنین با اشاره به پایان سال بر صله ارحام بر لزوم رسیدگی به فقرا و ایتام تاکید کرد.

وی گفت: بهترین کار در آستانه سال نو خانه‌تکانی دل و زدودن زنگار از قلوب است. 

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول