اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

انتخابات مجلس نهم تمام امید دشمنان را ناامید کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: انتخابات مجلس نهم تمام امید دشمنان را ناامید کرد.

انتخابات مجلس نهم تمام امید دشمنان را ناامید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری از مهمترین ویژگی‌های مؤمنان است و اگر می‌خواهیم در دنیا و آخرت سربلند باشیم باید تقوا را رعایت کنیم.

 وی به گناهان کبیره اشاره کرد و با اشاره به گناه دروغ افزود: دروغ دروازه ورود به سایر گناهان است و انسان مؤمن و متقی باید از دروغ پرهیز کند.

امام جمعه برازجان در ادامه به مناسبت‌های هفته اشاره کرد و با تسلیت سالگرد رحلت جانگداز حاج سید احمدآقای خمینی خاطر نشان کرد: مرحوم حاج سید احمدآقای خمینی چه در دوران قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب همواره در کنار امام راحل بودند و انقلاب اسلامی را به سمت موفقیت حرکت دادند و بدون تردید نقش این شخصیت بزرگ در موفقیت‌های نظام بی‌نظیر بوده است.

مصلح در ادامه تصریح کرد: حاج سید احمد خمینی بعد از ارتحال امام نیز همواره تابع ولایت بودند و دوشادوش مقام معظم رهبری برای نظام اسلامی تلاش کردند.

امام جمعه برازجان به حمله آمریکا به عراق نیز اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا در این کشور نتوانست به مقاصد خود دست یابد و پس از 10 سال با ذلت و خواری این کشور را ترک کرد و این شکست و خفت در تاریخ ماندگار است.

مصلح با اشاره به فرا رسیدن سال نو و با تاکید بر لزوم صله رحم و دیدار با خویشاوندان گفت: در ایام نوروز باید از برنامه‌های لهو لعب و برنامه‌های خرافی پرهیز کنیم و نباید دستورات اسلام را زیر پا بگذاریم.

وی با اشاره به موفقیت‌های نظام اسلامی به برگزاری موفق انتخابات مجلس اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات مجلس نهم تمام امید دشمنان را ناامید کرد و دشمنان با این انتخابات زمین‌گیر شدند.

 

مصلح گفت: مردم در انتخابات مجلس به ولایت فقیه و نظام اسلامی رأی دادند و مردم نشان داده‌اند که هیچ زمانی دست از ولایت برنمی‌دارند.

وی همچنین با اشاره به سالروز ملی شدن صنعت نفت اذعان داشت: از ابتدایی که این نعمت خداداد کشف شد همواره مورد طمع مستکبران و غارتگران بوده و ملت ما با رهبری روحانیت و پیشتازی نخبگان توانست آن را از دست امپریالیسم انگلستان خارج و مدیریت آن را خود به عهده بگیرد.

امام جمعه برازجان در ادامه با اشاره به سفر ارزشمند مقام معظم رهبری در ابتدای امسال به پارس جنوبی افزود: رهبری در سال جهاد اقتصادی همچنان که در آغاز سال از پارس جنوبی بازدید داشتند، در پایان سال نیز از نمایشگاه صنعت نفت دیدن کرد و این حاکی از اهمیت این صنعت و نقش آن در رشد اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول