اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال سیاسی در شهریار:

اصولگرایان برای رفع مشکلات وحدت کنند

خبرگزاری فارس: یک فعال سیاسی اصولگرا در شهرستان شهریار تأکید کرد:‌ چهره‌های شاخص و احزاب اصولگرا باید برای رفع مشکلات مردم وحدت کرده و با همکاری به فکر توسعه کشور باشند.

اصولگرایان برای رفع مشکلات وحدت کنند

حسن اختری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: ایران اسلامی به دلیل پایبندی مردم و مسئولان آن به ویژه شخص رهبری معظم انقلاب بر اصول و آرمان‌های اسالم و انقلاب مورد تهدید و تحریم‌های گسترده دشمنان خارجی و داخلی قرار دارد.

وی تصریح کرد: نسل‌های سوم و چهارم انقلاب این پرسش را مطرح می‌کنند که چرا کشورهای آمریکایی و اروپایی تا این اندازه مشکل دارند و به طور کلی علت دشمنی آنها با ایران و ایرانی چست؟

دبیر سابق انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان تأکید کرد: به طور قطع غربی‌ها با اصول ما مشکل دارند و اگر مردم ایران و رهبری هم‌چون بسیاری از ملت‌ها تأکید چندانی بر پیگیری آرمان‌های انقلاب و حراست و حفاظت از اصول خود نداشتند، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نیز با ما کاری نداشتند.

اختری افزود: امروز در جهان حاکمان بسیاری بر سر قدرت هستند که هیچ تأکیدی بر رعایت حقوق بشر نداشته و به ملت خود هم‌چون برده نگاه می‌کنند، اما به دلیل سرسپردگی و تعظیم در برابر غرب، از آنها حمایت می‌شود.

وی ادامه داد: در این کشورها اگر مردم علیه حکومت دست‌نشانده اعتراضی کنند،‌ از سوی رسانه‌های غربی تحت عنوان تروریست و غیر متمدن خطاب می‌شوند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه گروه‌ها و احزاب سیاسی در شرایط امروز وظائف سنگینی برعهده دارند، گفت: تمام فعالان سیاسی که معتقد به انقلاب بوده و در چارچوب قانون و رهنمودهای ولایت فعالیت می‌کنند، مورد حمله دشمنان خارجی و بدگویی بدخواهان داخلی قرار دارند، اگر چه همه آحاد جامعه در برابر تهدیدها وظیفه حراست از اصول و آرمان‌های انقلاب را برعهده دارند،‌ اما در این میان وظیفه و مسئولیت اصولگرایان به مراتب بیش از دیگران است.

وی با اشاره به نتایج نهمین دوره انتخابات مجلس اظهار داشت: علت این است که مردم به این جریان اعتماد کرده و طی پنج دوره انتخابات اخیر ریاست جمهوری و مجلس به طور کامل نامزدهای اصولگرا را انتخاب کرده‌اند.

اختری در پایان تأکید کرد: بنابراین اصولگرایان باید با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه‌های سطحی، ضمن داشتن وحدت و همگرایی برای رفع مشکلات کشور و مردم تلاش خود را دوچندان کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول