اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای فرهنگ عمومی سمنان:

هیئت‏های مذهبی در حفظ ارزش‏ها نقش مهمی دارند

خبرگزاری فارس: عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان گفت: هیئت‏های مذهبی در حفاظت و صیانت از ارزش‏های والای اسلامی نقش مهمی دارند.

هیئت‏های مذهبی در حفظ ارزش‏ها نقش مهمی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا عصر امروز در جلسه شورای هیئت‏های مذهبی شهرستان سمنان افزود: در توسعه فضای فرهنگی دینی جامعه و ایجاد محیطی رشد دهنده، پویا و زمینه‏ساز در جهت پرورش استعدادهای بالقوه از وظایف شورای هیئت‏های مذهبی است.

وی تصریح کرد: شورای هیئت‏های مذهبی بازوان قدرتمند سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه‏های فرهنگی و دینی و سکاندار طرح‏ها و برنامه‏ها است.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان اظهار داشت: شورای هیئت‏های مذهبی در حفظ و صیانت از ارزش‏های اهل‌بیت(ع) توانسته است با مدیریت صحیح و درایت لازم برای ترویج و گسترش اسلام ناب محمدی(ص) و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارد.

وی گفت: نقش هیئت‏های مذهبی کلیدی بوده و با فکر توده‏های مردم، ایمان و تهذیب اخلاق آنها و اصلاح فکری در ارتباط هستند.

تقوی‏نیا در خصوص اهمیت برگزاری ایام فاطمیه توسط هیئت‏های مذهبی اظهار داشت: با عنایت به اینکه در آستانه فرارسیدن ایام فاطمیه هستیم، امید است تا هیئت‏های مذهبی با برنامه‏ریزی و هماهنگی مناسب، مراسم جذاب و قابل توجهی در سطح شهرستان برگزار کنند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول