اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی صورت گرفت

تجلیل از چهره‌های برتر فرهنگی،مذهبی و تبلیغی قروه

خبرگزاری فارس: طی مراسمی از 100 چهره برتر فرهنگی، مذهبی و تبلیغی شهرستان قروه تجلیل شد.

تجلیل از چهره‌های برتر فرهنگی،مذهبی و تبلیغی قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قروه ظهر امروز در این مراسم با بیان اینکه در حال حاضر 160هیئت مذهبی، 7 موسسه قرآنی و 7 کانون فرهنگی در این شهرستان فعال است، اظهار کرد: طرح جامع عملکرد مساجد نمونه در این شهرستان تدوین شده است که با بهره‌گیری از آن گام بزرگی در راستای استفاده از ظرفیت مساجد به منظور ارتقاء فعالیت‌های مرتبط با مسجد برداشته می‌شود.

حجت‌الاسلام  علی رستمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نقش قرآن در نهضت‌های اخیر در منطقه و مسئله بیداری اسلامی، عنوان کرد: مقام معظم رهبری نقش قرآن کریم را در نهضت‌های منطقه مکرراً مورد تأکید قرار می‌دهند و این جهت‌دهی صحیح به این نهضت‌ها است.

وی در ادامه این همایش با بیان اینکه یکی از  رسالت‌های تبلیغات اسلامی ارتقا سطح دینی جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی است، افزود: حداقل وظیفه ما در قبال چهره‌های فرهنگی تبلیغی قدردانی از آنهاست و این همایش در راستای عملی کردن این مهم برگزار می‌شود.

رستمی اظهار داشت: بالغ بر 800 نفر در شهرستان قروه به کارهای فرهنگی تبلیغی مشغول هستند که از 100 نفر از چهره‌های برتر این عرصه تجلیل می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه مشهد مقدس با حضور در این همایش به نقش و اهمیت خانواده در  قرآن کریم اشاره کرد و افزود: خانواده به عنوان اصلى‌ترین نهاد اجتماعى و زیربناى جوامع و منشا فرهنگ‌ها و تمدن‌ها در تاریخ بشر بوده است و موفقیت جوانان و چهره‌های فرهنگی نشان دهنده تحکیم خانواده در جوامع امروز است.

 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول