اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

برگزاری 350 نشست فرهنگی مذهبی در دشتستان

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری بیش از 350 نشست فرهنگی مذهبی در دشتستان خبر داد.

برگزاری 350 نشست فرهنگی مذهبی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، امرالله حسن‌پور بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت خدمتگزار است و با تمام توان در این راستا تلاش خواهیم کرد.

معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان در سال جاری در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و با تمام توان در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های مطلوب و ارزشمندی اجرا کرده‌ایم.

حسن‌پور ابراز داشت: برگزاری 35 نشست فرهنگی با همکاری ادارات و نهادهای ذی‌ربط از مسائل مهمی است که تبلیغات اسلامی دشتستان در انجام این برنامه‌ها فعالیت مستمر داشته است.

وی در همین راستا اضافه کرد: همکاری و تعامل با بیش از 150 روحانی اعزامی از قم در برنامه‌ها و مناسبت‌های فرهنگی مختلف از مهم‌ترین عملکردهای تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان است و این امر تاثیر ارزنده‌ای در پاسخگویی به شبهات دینی جوانان و مبارزه با انحرافات فکری که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال گسترش آن هستند تاثیری بسزا داشته است.

این مسئول بیان داشت: تحت پوشش قرار دادن 72 روحانی بومی و همکاری با ایشان در راستای توسعه زیرساخت‌های مذهبی شهرستان دشتستان از اقدامات مهمی است که در سال‌ جاری شاهد آن بوده‌ایم.

معاون تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: بازدید از خانه‌های عالم در حال ساخت در سطح شهرستان و تلاش در راستای تسریع در مراحل پایانی آنها از اقداماتی است که در نیمه دوم سال جاری با تمام توان و ظرفیت اقداماتی مطلوب در این راستا انجام داده‌ایم.

حسن‌پور بیان داشت: برگزاری بیش از 350 نشست فرهنگی مذهبی در دشتستان با ادارات و نهادهای ذی‌ربط در طول سال، همکاری و هماهنگی همه جانبه با روحانیون مستقر و طرح هجرت، حمایت معنوی و فکری از قشر روحانیت و تبادل نظر با ایشان در مقاطع مختلف از رویکردهای اساسی تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان است.

معاون تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان گفت: همکاری در برگزاری چهار همایش شهرستانی در زمینه فرهنگی و معنوی، برگزاری 9 مسابقه در طول سال، برگزاری و حمایت از 50 گفتمان دینی در مناسبت‌های مختلف، برگزاری شش نمایشگاه با مضامین فرهنگی مذهبی از اهم فعالیت‌های تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول