اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفتمین نمایشگاه کتاب اصفهان

استقبال مردم از کتاب‌های مذهبی خوب است

خبرگزاری فارس: رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان گفت: در هفتمین نمایشگاه کتاب اصفهان استقبال مردم از کتاب‌های مذهبی بسیار خوب بوده است.

استقبال مردم از کتاب‌های مذهبی خوب است

حجت‌الاسلام رمضان‌علی معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره هفتمین نمایشگاه ناشران کتاب در استان اصفهان اظهار داشت: عموم مردم از کتاب‌های مذهبی و دینی در این دوره از نمایشگاه به خوبی استقبال کرده‌اند.

وی با اشاره به اینک این نمایشگاه هفتمین دوره از برگزاری خود را سپری می‌کند، بیان داشت: در این دوره از نمایشگاه شاهد تعداد بیشتری از ناشران کتاب‌های مذهبی و هم‌چنین کتاب‌های مذهبی و دینی بسیار خوبی بوده‌ایم.

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان ادامه داد: این کانون با مجهز کردن کتابخانه‌های مساجد استان اصفهان توانسته آمار خوبی در سطح کشور به خود اختصاص دهد.

وی دلیل استقبال مردم از کتاب‌های مذهبی را این‌گونه تصریح کرد: با توجه به اینکه ایران کشوری مسلمان است باید با آگاهی از دین اسلام و مطالعه در این مورد بتوانند به خوبی نسبت به این دین شناخت پیدا کنند، از این‌رو یکی از راه‌های دریافت این واقعیت‌ها مطالعه کتاب‌های فراوان در این زمینه است.

وی برگزاری نمایشگاه‌های کتاب هر ساله را بسیار خوب دانست و اضافه کرد: نمایشگاه‌های کتاب نه تنها فرصت مناسبی برای ارائه تازه‌ترین کتاب‌ها در هر زمینه‌ای را فراهم می‌کند، بلکه بهترین شرایط را برای انتخاب کتاب‌های خوب و مناسب از بین تعداد بسیاری کتاب به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول